کد خبر 14711
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

ذاکر در اعتراض به بخشنامه غیر قانونی وزارت کشور:

وزیر کشور رویه ارتباط مسئولان اجرایی با نمایندگان را اصلاح کند

احقاق حقوق مردم هرگز با خطای یک مسئول نادیده گرفته نمی‌شود
وزیر کشور رویه ارتباط مسئولان اجرایی با نمایندگان را اصلاح کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه وزیر کشور باید رویه ارتباط مسئولان اجرایی با نمایندگان را اصلاح کند، گفت: احقاق حقوق مردم هرگز با خطای یک مسئول نادیده گرفته نمی‌شود.

به گزارش نمایندگان، سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشنامه غیر قانونی وزارت کشور در خصوص ایجاد محدودیت و انسداد برای حضور نمایندگان مجلس در پیگیری پروژه‌ها و مشکلات حوزه‌های انتخابیه، گفت: مجلس وارد این حاشیه ها نخواهد شد و ارتباط نمایندگان و مجلس با وزیر کشور جهت حل مشکلات مردم و احقاق حقوق آنها در حوزه انتخابیه، بسیار نزدیک و صمیمی است.

وی با اشاره به اینکه همواره منتخبان مردم با مسئولان اجرایی کشور از جمله استانداران و فرمانداران شهرستان ها در پیگیری امور مردم هماهنگ هستند، اظهار کرد: اشتباه یک نفر نباید منجر به نادیده گرفتن خدمات ارزشمند وزیر کشور شود. وزیر کشور فردی انقلابی، جهادی و از معدود کسانی است که با تجربه بالا مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و کارنامه درخشان خدمتی برای کشور دارد.  

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: موضوع جمع آوری امضاء برای استیضاح وزیر کشور صحت ندارد و سوء تفاهم های ایجاد شده در یک جلسه صمیمانه با حضوری آقای وزیر و قول اصلاح بخشنامه مذکور، رفع شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: عملکرد وزیر کشور در بخش های مختلف قابل قبول بوده و مجلس، وزیر کشور را همراه و همدل با سیاست‌های دولت می‌داند و حامی اوست.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توجه وزیر کشور به استان‌ها باعث ایجاد رضایت مندی در میان نمایندگان شده و این همدلی برای تو سعه و آبادانی شهرها ادامه خواهد داشت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 14711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =