کد خبر 14833
۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

رحیمی مظفری:

مرحومه شریفی، یکی از شیر زنان صبوری بود که دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا نمود

مرحومه شریفی، یکی از شیر زنان صبوری بود که دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا نمود

نماینده سروستان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر شهید عباسیان و خواهر شهید جاویدالاثر شریفی را تسلیت گفت.

به گزارش نمایندگان، عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر شهید عباسیان و خواهر شهید جاویدالاثر شریفی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت هنر انسان های از جان رسته و آزاده ایست که در صیانت از قرآن، اسلام و عزت میهن اسلامی مان جان عزیز خود را پیشکش جانان کردند و والاتر، هنر خانواده بزرگواری است که با تقدیم عزیزان خویش، برای ایران و اسلام؛ افتخاری جاودان خلق نمودند.

همسران و خواهران معظم شهدای والامقام، مایه سربلندی ایران اسلامی هستند، همانان که با وفاداری بر سر آرمان های شهدا و گوش به فرمان ولی فقیه زمان، موجب تداوم انقلاب اسلامی شدند و با تاسی از فاطمه الزهرا و زینب کبری (سلام الله علیها) پس از شهادت عزیزانشان، با صبر و شکیبایی راه، یاد و خاطره عزیزانشان را گرامی داشته و تداوم بخشیدند.

مرحومه خانم شیرین جان شریفی، همسر شهید بزرگوار سبزعلی عباسیان و خواهر شهید جاویدالاثر قاسم شریفی مظفری یکی از این شیر زنان صبوری بود که دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا نمود و پس از سالها صبر و استقامت و مدتی تحمل بیماری به همسر و برادر شهیدش پیوست.

اینجانب با نهایت تاثر و تالم، درگذشت این بانوی محترمه را به فرزندان و خانواده ی محترم و داغدار آن مرحومه، مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان کوار خاصه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت گفته، از خداوند قادر متعال برای آن اسوه استقامت، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

 مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام

کد خبر 14833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =