کد خبر 5400
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

قاسم پور:

از ثمرات انقلاب اسلامی پرورش زنانیست که زینب‌وار زندگی می کنند

از ثمرات انقلاب اسلامی پرورش زنانیست که زینب‌وار زندگی می کنند

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفت: ‌یکی از ثمرات انقلاب اسلامی، پرورش زنانیست که تصمیم می‌گیرند زینب‌وار زندگی کنند.

به گزارش نمایندگان ما، فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر با هشتگ شهید اصلانی، شهید دارایی و شهید حرم نوشت:

«یکی از ثمرات انقلاب اسلامی، پرورش زنانیست که تصمیم می‌گیرند زینب‌وار زندگی کنند، صبر پیشه سازند، استقامت ورزند و با خطابه‌های طوفانی، بصیرت‌بخش و روشنگرانه خود لرزه بر جبهه باطل می‌اندازند».

وی در این توئیت خود کلیپی از صحبت های همسر شهید دارایی منتشر کرده است که این همسر شهید می گوید: «خوش به سعادتشان، خودشان این را می خواستند و فدای رهبر و انقلابشان شدند.

چشم دشمنانشان کور، این را به دشمنانشان می گویم که این شهید بزرگوار هنوز تمام نشده و پسری دارد که قول می دهم او را طوری بزرگ کنم که راه پدرش را ادامه دهد و چشم دشمنان را کور کند.»

بر اساس این گزارش، ۱۶ فروردین ماه خبری مبنی بر حمله به ۳ طلبه در حرم مطهر رضوی منتشر شد که پس از این حمله، دو طلبه به نام های حجت الاسلام محمد اصلانی و حجت الاسلام محمد صادق دارایی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

کد خبر 5400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =