کد خبر 5847
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

امروز صورت گرفت؛

دیدار قالیباف با خانواده‌ شهیدان حرم رضوی

دیدار قالیباف با خانواده‌ شهیدان حرم رضوی

رئیس مجلس با خانواده‌ شهیدان حرم رضوی (شهید محمد اصلانی و شهید محمدصادق دارایی) دیدار کرد.

به گزارش نمایندگان ما، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ که صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت) در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد، با خانواده‌های شهیدان حرم رضوی (شهید محمد اصلانی و شهید محمدصادق دارایی) دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمانه برادر شهید اصلانی ضمن اشاره به ویژگی های شخصیتی دو شهید گفت: شهید اصلانی و شهید دارایی همواره در حاشیه شهر مشهد به مردم خدمت می کردند و خود را خادم مردم می دانستند.

وی ادامه داد: دو شهید پیرو فرمایشات رهبر انقلاب مسجد را محور امور و راه حل مشکل مردم می دانستند، این شهدا مسجد را به سنگر صلح، محرومیت زدایی، سلامت و دانش افزایی تبدیل کرده بودند.

برادر شهید اصلانی در پایان خواستار تهیه مستند تلویزیونی درخصوص اقدامات محرومیت زدایی این دو شهید شد تا مردم با اقدامات جهادی آنها بیشتر آشنا شوند.

همچنین برادر شهید دارایی نیز در این دیدار به اقدامات مردمی این دو شهید در تربت جام اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر شد.

در این دیدار صمیمانه قالیباف ضمن آرزوی علو درجات برای این شهدای گرانقدر ابراز امیدواری کرد با تبیین خدمات و ایثارگری‌های این شهدای عزیز مردم و خصوصاً نسل جوان با روحیه فداکاری و جهادی شهید محمد اصلانی و شهید محمدصادق دارایی به عنوان الگو آشنا شوند.

انتهای پیام

کد خبر 5847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =