کد خبر 15041
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

کعب‌ عمیر عنوان کرد:

استخدام‌های غیر بومی در شرکت پتروشیمی خلیج فارس غیرقابل قبول است

استخدام‌های غیر بومی در شرکت پتروشیمی خلیج فارس غیرقابل قبول است

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: استخدام‌های غیر بومی در شرکت پتروشیمی خلیج فارس غیرقابل قبول است و استاندار خوزستان باید قاطعانه و با روحیه انقلابی جلوی اینگونه استخدام‌ها را بگیرد.

به گزارش نمایندگان، محمد کعب عمیر اظهار کرد: خوزستان با ظرفیت‌ها و پتانسیل های فراوان اما متاسفانه سومین استان بیکار کشور است که این وضعیت و آمار بیکاری نتیجه بی مهری مرکز نشینان به خوزستان است.

وی افزود: رییس جمهور در سفر  به خوزستان بارها بر بومی گزینی تاکید داشته و معتقد بود وقتی در منطقه نیرو وجود دارد نباید از شهرهای دیگر نیرو استخدام کرد.

 نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراض جوانان شهرستان هویزه افزود: این روزها شاهد اعتراض جوانان نسبت به استخدام غیربومی ‌ها در شرکت پتروشیمی خلیج فارس شهرستان هویزه هستیم. امیدواریم استاندار خوزستان جلوی این استخدامی ها را بگیرد.

کعب عمیر بیان کرد: در حالی که صدها شرکت پتروشیمی، تولیدی، تاسیسات نفت و گاز، پالایشگاه و بنادر مهم کشوری در این استان وجود دارند، اما سهم جوانان بومی برای اشتغال در این محل‌ها اندک است.

وی عنوان کرد: جذب نیروی بومی حق جوانان خوزستانی است که در محل زندگی خود مشغول به کار باشند. متاسفانه در حالی که هر خانواده چند جوان بیکار دارد اما شاهد هستیم که جوانان غیر بومی در شرکت‌های خوزستان جذب می‌شوند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید وزیر کار و استاندار خوزستان دستور رییس جمهور نسبت به جذب نیروی بومی را در این استان جدی بگیرند.

منبع: خانه ملت 

انتهای پیام

کد خبر 15041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =