کد خبر 15031
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

کوثری:

به لطف خدا رژیم صهیونیستی با پاسخ جوانان و مجاهدان فلسطینی مواجه شد

به لطف خدا رژیم صهیونیستی با پاسخ جوانان و مجاهدان فلسطینی مواجه شد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: به لطف خدا رژیم صهیونیستی با پاسخ جوانان و مجاهدان فلسطینی مواجه و مجبور به کاهش سطح حملات خود شد و باید بگوییم فلسطین دیگر بی دفاع و آسیب پذیر نیست.

به گزارش نمایندگان، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در خصوص درگیری‌های جاری در شهر و اردوگاه جنین و مناطق مختلف سرزمین های اشغالی اظهار داشت: رژیم صهیونیسیتی پرورش یافته کشورهای استکباری و قدرت های غربی است و سکوت آنها در مقابل جنایات این گروه موضوعی طبیعی است.

وی افزود: در میان هیاهوی آشوب و مشکلات داخلی در غرب، اشغالگران صهیونیست دست به دور جدیدی از حملات زده اند اما به لطف خدا با پاسخ جوانان و مجاهدان فلسطینی مواجه  و مجبور به کاهش سطح حملات خود شدند و باید بگوییم دیگر فلسطین بی دفاع و آسیب پذیر نیست.

نماینده مردم تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مواضع کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی گفت: همراهی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین آرمان ایران اسلامی است و هرگز از آن عدول نخواهیم کرد و رژیم صهیونیستی هم در حدی نیست که تهدیدی برای کشور بزرگ ایران باشد. آنها در مقابل ایران بیش از یک گروهک تروریستی و هراسان با خانه هایی سست نیستند.

کوثری مقاومت و شهادت را رمز پیروزی فلسطین دانست و تصریح کرد:جوانان فلسطینی قبل تپنده مقاومت هستند و باید با وحدت در کنار بزرگان و صاحبان تجربه علیه دشمن صف آرایی کنند و بدانند موفقیت در ایستادگی است وانشاالله شاهدباشیم در چندسال آینده ساکنان اصلی و مالکان واقعی سرزمین های فلسطینی با هر دین و مذهبی در مورد کشور خود تصمیم بگیرند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 15031

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =