کد خبر 15772
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

حق وردی:

جنایت هولناک حرم شاهچراغ ماهیت ضد انسانی استکبار جهانی و حامیان آنان را آشکار کرد

جنایت هولناک حرم شاهچراغ ماهیت ضد انسانی استکبار جهانی و حامیان آنان را آشکار کرد

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، گفت: این جنایت هولناک ماهیت ضد انسانی استکبار جهانی و حامیان آنان را بار دیگر در قتل و ترور خادمان و زائران بی‌گناه حرم آشکار ساخت.

به گزارش نمایندگان، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه، برای مجروحان آرزوی شفاع عاجل کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

" وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ " «آل عمران ۱۶۹» 

جنایت شقاوت‌آمیز تروریست‌ها و دشمنان قسم‌خورده اسلام و ایران و شهادت خادم حرم حضرت احمد بن موسی(علیه السلام) دل تمام ملت شریف ایران را به درد آورد.

این جنایت هولناک ماهیت ضد انسانی استکبار جهانی و حامیان آنان را بار دیگر در قتل و ترور خادمان و زائران بی‌گناه حرم شاهچراغ(ع) آشکار ساخت و موجب داغدار شدن ایران عزیز شد.

اینجانب ضمن محکومیت این حادثه شنیع و تروریستی، به خانواده‌ محترم این شهید عزیز تسلیت عرض نموده و شفای عاجل مجروحان و جانبازان را از خدای رحمان و رحیم مسئلت دارم.»

انتهای پیام

کد خبر 15772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =