کد خبر 15789
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

جوکار:

نارضایتی کارکنان نباید سطح علمی دانشگاه آزاد را پایین بیاورد

نارضایتی کارکنان نباید سطح علمی دانشگاه آزاد را پایین بیاورد

نماینده مجلس یزد گفت: گاهی اوقات در دانشگاه آزاد به دلیل کمبود منابع مالی اعضای هیئت علمی و کارکنان نارضایتی دارند که این نارضایتی باید حل شود و اجازه داده نشود که این نارضایتی موجبات پایین آمدن سطح دانشگاه آزاد را رقم بزند.

به گزارش نمایندگان، محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در خصوص عدم شفافیت مالی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای اساسنامه است و باید بر اساس اساسنامه عمل کند و اگر قانونی هم است باید رعایت شود.

وی افزود: ما باید روز به روز شاهد ارتقاء سطح علمی دانشگاه آزاد باشیم. دانشگاه آزاد، دانشگاهی است که فراتر از مرزهای ما حضور دارد و اعتبار علمی دانشگاه می‌تواند بر کشورهای دیگر تاثیر گذار باشد.

 نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لذا انتظار داریم هم در بحث مسائل مالی، انضباط لازم را داشته باشد و هم در رابطه با تولید علم و ارتقا سطح علمی جوانان ما نقش داشته باشد.

جوکار در این مورد ادامه داد: این مسئله مربوط به مدیریت و اعضای هیئت علمی و بخش‌های مختلف دانشگاه که بایستی رعایت همه مسائل را داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: گاهی اوقات در دانشگاه آزاد به دلیل کمبود منابع مالی اعضای هیئت علمی و کارکنان نارضایتی دارند که این نارضایتی باید حل شود و اجازه داده نشود که این نارضایتی موجبات پایین آمدن سطح دانشگاه آزاد را رقم بزند.

منبع:برنا

انتهای پیام

کد خبر 15789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =