کد خبر 15837
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

زره‌تن لهونی در تذکر شفاهی:

واحدهای دانشگاهی پیام نور در شهرستان‌ها به کار خود ادامه دهند

واحدهای دانشگاهی پیام نور در شهرستان‌ها به کار خود ادامه دهند

نماینده مردم اورامانات در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر در بسیاری از شهرستان‌های کم برخوردار و محروم کشور تنها مرکز دانشگاهی واحدهای پیام نور هستند، گفت: با چه توجیهی می‌خواهید آنها را جمع کنید لذا واحدهای دانشگاهی پیام نور در شهرستان‌ها باید به کار خود ادامه دهند.

به گزارش نمایندگان، آرش زره تن لهونی در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: استقرار و فعالیت واحدهای دانشگاهی در شهرستان‌ها باعث ارتقاء شاخص های توسعه در آن مناطق است و بدون شک رشد شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را به دنبال دارد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس ادامه داد: در  حال حاضر در بسیاری از شهرستان‌های کم برخوردار و محروم کشور تنها مرکز دانشگاهی واحدهای پیام نور هستند، با چه توجیهی می‌خواهید آنها را جمع کنید. اگر این واحدها زیان‌ده هستند و نمی‌توانند هزینه‌های خود را پوشش دهند، در حالی که دولت برای خدمات‌رسانی به مردم هزینه‌های بسیاری کرده است، لذا لازم است در این مورد نیز مانند سایر موارد هزینه کنید.

وی افزود: اعلام می کنم که این مراکز باید در همان محل به کار خود ادامه دهند لذا از همه همکاران در کمیسیون تلفیق می‌خواهم به این موضوع توجه داشته باشد.

انتهای پیام

کد خبر 15837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =