کد خبر 15997
۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

رشیدی کوچی:

میرسلیم به مردم می‌گوید شما نمی‌فهمید، اما من میفهمم!

میرسلیم به مردم می‌گوید شما نمی‌فهمید، اما من میفهمم!

رشیدی‌کوچی گفت: سخنان میرسلیم خیلی عجیب نیست. قبلا هم مسبوق به سابقه بوده است. به نظر من هدف از این ادبیات، بازی با اعصاب مردم است یعنی به نوعی آقای میرسلیم به مردم می‌گوید شما نمی‌فهمید، اما من میفهمم.

به گزارش نمایندگان، جلال رشیدی‌کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان میرسلیم خیلی عجیب نیست. قبلا هم مسبوق به سابقه بوده است. به نظر من هدف از این ادبیات، بازی با اعصاب مردم است یعنی به نوعی آقای میرسلیم به مردم می‌گوید شما نمی‌فهمید، اما من میفهمم. ما هم، چون زیاد می‌فهمیم، به شماهایی که نمیفهمید باید حالی کنیم که کارتان اشتباه است.

وی در ادامه گفت: این حرف‌ها توهین به شعور آحاد مردم است. هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید ورود کند. امیدوارم با این رفتارها برخورد صورت بگیرد. یک نماینده مجلس از پلتفرمی که از طرف مقامات کشور فیلتر شده است، خود استفاده می‌کند؛ اما با این نگاه و استدلال که من آگاهم و می‌خواهم مردم را آگاه کنم، برای کشور هزینه تراشی می‌کند. لذا گفتن این موضوعات شایسته نماینده مجلس جمهوری اسلامی نیست.

رشیدی‌کوچی در پایان با اشاره به مافیای فیلترینگ گفت: تحقیق و تفحصی در رابطه با سازمان فیلترینگ و فیلترشکن‌ها و گردش مالی آن‌ها به زودی در مجلس شروع خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد خبر 15997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =