کد خبر 1600
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

زنگنه:

دولت روحانی عزمی برای واردات واکسن نداشت 

دولت روحانی عزمی برای واردات واکسن نداشت 

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روحانی عزمی برای رفع مشکلات کشور و واردات واکسن نداشت و به همین دلیل همه مشکلات را به ارتباط با غربی‌ها ربط می‌داد، در حالی که دولت جدید نشان داد حل بسیاری از مسائل و مشکلات کشورمان بدون ارتباط با غربی‌ها هم امکان پذیر است.

محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، دولت سیزدهم مهم‌ترین مطالبه مردم یعنی تسریع در روند واکسیناسیون کرونا را محقق کرد و در کمتر از دو ماه از تشکیل این دولت، میزان واردات واکسن کرونا بسیار افزایش پیدا کرد.  

وی در ادامه افزود: دولت روحانی عدم واردات واکسن را به ارتباطات بین‌المللی کشورمان و مسائلی چون FATF ربط می داد.  دولت رئیسی در شرایطی واردات واکسن کرونا را افزایش داد که هیچ تحولی در نظام بین‌الملل رخ نداده است و ایران نه مذاکره‌ای انجام داده و نه به FATF پیوسته است.  این مسئله نشان می‌دهد که دولت سیزدهم عزم جدی برای رفع مشکلات کشور دارد و مسائل و مطالبات مردم را به ارتباط با بیگانگان ربط نمی‌دهد.  

نماینده مردم تربیت حیدریه در پایان اضافه کرد: دولت روحانی عزمی برای رفع مشکلات کشور و واردات واکسن نداشت و به همین دلیل همه مشکلات را به ارتباط با غربی‌ها ربط می‌داد، در حالی که دولت جدید نشان داد حل بسیاری از مسائل و مشکلات کشورمان بدون ارتباط با غربی‌ها هم امکان پذیر است.

انتهای پیام

کد خبر 1600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =