کد خبر 16303
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

درگفتگو با نمایندگان مطرح شد

عملکرد خوب وزارت ارتباطات در پوشش آنتن دهی اینترنت در روستاها

عملکرد خوب وزارت ارتباطات در پوشش آنتن دهی اینترنت در روستاها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت وزارت ارتباطات طی دو سال گذشته عملکرد خوبی در پوشش آنتن دهی موبایل و اینترنت در روستاها داشته که عملکرد این وزارتخانه در این حوزه قابل تقدیر است

حجت الاسلام مجید نصیرایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان،  گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی دو سال گذشته عملکرد خوبی در حوزه پوشش آنتن دهی موبایل و اینترنت در روستاهای کشور داشته است.

وی افزود:  در دوران کرونا و مجازی شدن کلاس‌ها نیاز به اینترنت پرسرعت در مناطق مختلف کشور بیش از همیشه احساس می‌شد و ما از ابتدای کار دولت سیزدهم شاهد تلاش بی‌وقفه وزارت ارتباطات برای گسترش مناطق تحت پوشش شبکه اینترنت در نقاط روستایی بودیم.

نصیرایی خاطرنشان کرد: برنامه و قولی که وزیر ارتباطات آن را مطرح کرده این است که تا پایان سال جاری روستاهای دارای ۲۰ خانوار تا پایان سال جاری از پوشش اینترنت برخوردار شوند که با این نوع عملکرد وزارت ارتباطات رسیدن به چنین هدفی دور از دسترس نیست.

وی افزود: عمل کرده وزارت ارتباطات در حوزه پوشش اینترنت قابل تقدیر است و امیدواریم در ادامه کار شاهد موفقیت‌های بیشتر و پوشش هرچه بهتر شبکه اینترنت در کشور باشی.

 انتهای پیام

کد خبر 16303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =