کد خبر 16652
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

پاک فطرت:

اَبَرپروژه آزادراه شیراز به اصفهان افتتاح شد

اَبَرپروژه آزادراه شیراز به اصفهان افتتاح شد

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس اسلامی از راه اندازی اَبَرپروژه آزادراه شیراز به اصفهان خبر داد و گفت: در سفر رییس جمهور به شیراز ابرپروژه آزادراه شیراز به اصفهان در ۶ قطعه به طول۲۱۲ کیلومتر در مسیر شاهراه شمال به جنوب، افتتاح شد.

به گزارش نمایندگان، علیرضا پاک فطرت در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته درحوزه انتخابیه، گفت: پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری با برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی در حوزه استانداری هستم، در این سفر پروژه‌های بسیاری توسط رییس جمهور افتتاح شد و حتی پروژه‌های نیمه تمام نیز مورد شناسایی و بازدید کارشناسان قرار گرفت.

نماینده  مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: در سفر رییس جمهور به شیراز ابرپروژه آزادراه شیراز به اصفهان در ۶ قطعه به طول۲۱۲ کیلومتر در مسیر شاهراه شمال به جنوب، افتتاح شد؛ در حال حاضر قطعه هفتم آزادراه شیراز  به اصفهان تا ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت قطعه هشتم نیز ابلاغ شده است. 

افتتاح خط دوم انتقال آب شیراز از سد دروزن

عضو مجمع نمایندگان استان فارس، یادآور شد: پروژه دیگر خط دوم آبرسانی به شهر شیراز بود که از سد درودزن با قدمتی ۵۰ ساله با توجه به جمعیت بالای ۲ میلیون نفر در شیراز، این پروژه نیز افتتاح شد که از ۱۰ سال پیش شروع به کار کرده بود و با بودجه و اعتبار خوبی که دولت سیزدهم برای آن در نظر گرفت در عرض دو سال به سرانجام رسید.

افتتاح دو بیمارستان فسا و رستم در استان فارس

پاک فطرت در ادامه با اشاره به ساخت دو  پروژه بیمارستانی در شهرستان رستم و فسا، خاطر نشان کرد: یکی از این پروژه‌ها،بیمارستانی در شهرستان محروم رستم بود که در منطقه غرب استان فارس قرار دارد و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.این پروژه که از محل ردیف ملی و اعتبارات وزارت بهداشت، با ۶۴ تخت بیمارستانی احداث شده، دارای بخش‌های داخلی، اورژانس، اطفال، زنان، جراحی، مراقبت‌های ویژه، اتاق عمل و... است.

وی در ادامه یادآور شد: طی سفری که رییس جمهور به استان فارس داشتند از طریق ویدئوکنفرانس دستور افتتاح رسمی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام حسین (ع) شهرستان فسا را صادر کرد. بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام حسین (ع) در شهرستان فسا واقع در غرب استان فارس با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان تجهیز و تکمیل شده است.عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و از همه امکانات مورد نیاز یک بیمارستان عمومی با تمامی تخصص‌های مورد نیاز برخوردار است.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام 

کد خبر 16652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =