کد خبر 17038
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

رضازاده:

لزوم ایجاد هم‌صدایی میان کشورهای مستقل دنیا علیه رژیم صهیونیستی

لزوم ایجاد هم‌صدایی میان کشورهای مستقل دنیا علیه رژیم صهیونیستی

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد: سران کشورهای دنیا خصوصا عربی و اسلامی باید بدون هیچ وقفه‌ای همه روابط اقتصادی خود با رژیم غاصب اسرائیل را قطع کنند.

به گزارش نمایندگان، یعقوب رضازاده با یادآوری سخنان رهبر انقلاب در راستای ضرورت قطع ارتباط کشورهای دنیا خصوصا کشورهای اسلامی با صهیونیست ها، گفت: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی دیگر بر هیچ فرد آزاده ای پوشیده نیست و بر این اساس هیچ فردی نمی تواند جنایات رخ داده علیه مردم بی دفاع غزه را منکر شود.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سران کشورهای دنیا خصوصا عربی و اسلامی باید بدون هیچ وقفه ای همه روابط اقتصادی خود با رژیم غاصب اسرائیل را قطع کنند، اظهار کرد: امروزه هیمنه پوشالی نظامی صهیونیست ها فروریخته و هویت سیاسی که در حال بروز آن بودند نیز از بین رفته است؛ بنابراین کشورهای دنیا باید شاکله و طومار اقتصادی این رژیم جنایتکار را در هم بپیچند.

وی در ادامه با یادآوری نامه رییس جمهور کشورمان به سران 50 کشور دنیا در راستای ایجاد هم‌صدایی و هماهنگی کشورهای آزاده مستقل در فشار آوردن به رژیم صهیونستی برای توقف جنایات در غزه، بیان کرد: کشورهای آزادی‌خواه و مستقل دنیا امروزه به هر نحوی درصدد اقدام علیه صهیونیست ها هستند. به عنوان مثال برخی از کشورهای آفریقایی قوانینی را مصوب کرده اند که تمامی مراوداتشان با صهیونیست ها مسدود می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این راستا، افزود: بدون شک اگر اقتصاد صهیونیست ها دچار خدشه و آسیب شود، آنها دیگر مجالی برای ادامه دادن به حملات وحشیانه خود در غزه نخواهد داشت.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین امروزه صهیونیست ها نیازهای خود را از کشورهای مختلفی وارد می کنند لذا ضرورت دارد سران این کشورها نیز اقدامی جدی انجام دهند و بدون فوت وقت از صادرات این محصولات جلوگیری کنند.

منبع:خانه ملت 

انتهای پیام

کد خبر 17038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =