کد خبر 17053
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

نصیرائی:

سامان یافتن قانون بانک مرکزی پس از ۵۰ سال

سامان یافتن قانون بانک مرکزی پس از ۵۰ سال

نماینده طبس در مجلس شورای اسلامی گفت:در این مجلس« قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» پس از ۵۰ سال با هدف ساماندهی وضعیت اقتصادی بازنگری و اصلاح شد و یا «قانون حمایت از گزارشگران فساد» که به منظور کمک گرفتن از مردم برای افشای مفاسد تصویب شد.

به گزارش نمایندگان، متن یادداشت مجید نصیرایی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خدا را سپاس که هر روز نقش مردم در احیای نهال نوپای انقلاب اسلامی بیشتر و بیشتر شد و این نهال امروز به برکت پیروی از ولایت، خون شهدا و نقش آفرینی مردم درختی تنومند و مثمر شده است.

 نقش مردم همیشه مورد نظر امامین انقلاب بوده است و به تعبیر امام خمینی رحمة الله علیه مجلس عصاره‌ی همه‌ی فضائل ملت و در راس امور کشور است. همینطور در نگاه حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی مجلس مهم‌ترین مظهر مردم سالاری دینی است.

 خداوند را شاکریم که مجلس یازدهم مدال افتخار مجلس انقلابی را از رهبر معظم انقلاب دریافت کرد و ایشان در بیانات خود مکرراً مجلس یازدهم را مجلسی که مشکلات کشور را شناخته و در جهت رفع آن قانون گذاشته، معرفی کردند.
 ایشان مجلس یازدهم را انقلابی، باسواد، جوان، پرتحرک و پرکار معرفی کردند و حتی سال قبل (۱۴۰۱/۳/۴)  فرمودند: ما گفتیم مجلس انقلابی یک عده‌ای خوششان نیامد ولی ما حقیقت را گفتیم حالا بعضی خوششان می‌آید و بعضی خوششان نمی‌آید عیبی ندارد.
در این مجلس« قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» پس از ۵۰ سال با هدف ساماندهی وضعیت اقتصادی بازنگری و اصلاح شد و یا «قانون حمایت از گزارشگران فساد» که به منظور کمک گرفتن از مردم برای افشای مفاسد تصویب شد.
رهبر معظم انقلاب با نگاه دقیق و جامع خود مجلس یازدهم را پایبند به اولویت‌ها معرفی کردند و تلاش آن را در جهت حل مشکلات مردم دانستند. ایشان صراحتا هدف قوانین را مبارزه با فساد، رفع تبعیض و انحصار، بهبود فضای کسب و کار عنوان کردند.
ایشان قوانینی مثل «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» را یک قانون اساسی، مهمّ و باعث نجات کشور از سرگردانی در قضیّه‌ هسته‌ای خواندند یا قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیّت» را به معنای واقعی کلمه از آن قانون‌های حیاتی قلمداد کردند.

عقیده دارم همه‌ی تلاشمان در مجلس و سایر نهادها باید بر این باشد که مطابق با نگاه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای مسیر را طی کنیم چرا که راه برون رفت از مشکلات پشتیبانی حقیقی از ولایت فقیه است و بسیاری از ناکامی‌ها و مشکلات بر زمین مانده در کشور، بخاطر عدول از منویات و راهبردهای رهبر معظم انقلاب است.

یاد و خاطره شهید آیت‌الله مدرس قهرمان مبارزه با استبداد و استعمار و آیینه‌ی تمام نمای سیاست پاکِ همراه با دیانت و روز مجلس  را گرامی میدارم و امیدوارم با دعای خیر امام عصر (عج) به شایستگی میراث‌دار مدرس‌ها باشیم ان‌شاا...

انتهای پیام

کد خبر 17053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =