کد خبر 1788
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

سلیمی:

بازسازی اقتصادی بر مدار قانون

بازسازی اقتصادی بر مدار قانون

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس به صورت دقیق وعده ها و برنامه های رئیس جمهور و وزرا را رصد می کند تا با مجلس و اقتضائات بودجه ای کشور هماهنگی داشته باشد، یکی از وعده های مهم دولت، ساختن یک میلیون واحد مسکن در سال است که به طور جدی پیگیر اجرای آن است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، گفت: مجلس شورای اسلامی به صورت دقیق وعده ها و برنامه های رئیس جمهور و وزرا را رصد می کند تا با مجلس و اقتضائات بودجه ای کشور هماهنگی داشته باشد.

وی افزود: هدف اول مجلس شورای اسلامی از رصد برنامه های رئیس جمهور و وزرا آن است که به دولتمردان در تحقق وعده هایی که به مردم  داده اند کمک کنند.

شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که همه می دانیم مشکلات اقتصادی، یک شبه از بین نمی روند و باید به دولت فرصت دهیم تا بتواند برنامه های خود را عملیاتی کند.

این نماینده از مجلس بیان کرد: یکی از وعده های مهم دولت، ساختن یک میلیون واحد مسکن در سال است که به طور جدی پیگیر اجرای آن است.

وعده ساخت مسکن از سوی دولت، کاملا همسو با قوانین مجلس و بودجه کشور است که در قانون جهش تولید مسکن هم درباره این موضوع آمده و منابع بودجه ای آن هم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی کاملا با یکدیگر هماهنگ وهمراه هستند تا مشکلات اقتصادی کشور را از سر راه مردم بردارند و ما هم نظارت میکنیم تا اقدامات اقتصادی دولت، بر مدار قانون و ساختار بوجه ای کشور باشد.

انتهای پیام

کد خبر 1788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =