کد خبر 1791
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

حدادی:

تقارن دفاع مقدس با اربعین حسینی فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت است

تقارن دفاع مقدس با اربعین حسینی فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت است

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: کارآمدی نظام دینی در تلاش، کار و پیگیری است و دولت و مجلس باید باشنیدن مشکلات مردم در جهت رفع آنها گام بردارد.

به گزارش نمایندگان ما، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان و عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در مراسم پرفیض زیارت عاشورای جاماندگان اربعین حسینی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره شرکت عمران ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و نماینده امام جمعه شهر جدید هشتگرد و جمعی از عاشقان سیدالشهدا گفت: تقارن دفاع مقدس با اربعین حسینی فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت است، همان فرهنگی که امنیت امروز ما مدیون آن فرهنگ است.

وی با اشاره به فلسفه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جاودانگی اربعین حسینی و قیام عاشورا گفت: انسجام، وحدت، هم افزایی و آماده شدن برای ایجاد تمدن اسلامی از جمله دلایل گرامیداشت و جاودانگی اربعین است.

وی اظهار داشت: این مراسم میثاق نامه‌ای است که با شهدا بسته می‌شود که همواره رهرو شهدا و محب اهل بیت باشیم و بستر حکومت جهانی حضرت ولیعص(عج) را فراهم سازیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره بهانه‌های واهی که هشت سال برای توجیه کاستی‌ها و ترک فعل‌ها در دولت گذشته مطرح می‌شد گفت: خوشبختانه در مدت کوتاه استقرار دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوب در کشور بوده‌ایم و عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار و می تواند مسیر مهمی جهت پیشبرد اهداف اقتصادی و امنیتی باشد.

حدادی با اشاره به تفکر پلید آمریکا مبنی بر نفوذ شدید رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ایران اسلامی باید در برابر این افکار پلید بایستد و با اعتقاد و باوری که دولت و مجلس مردمی و انقلابی دارد و با انسجام و وحدت، مشکلات اقتصادی مردم را مرتفع نموده و مانع از هجمه دشمنان گردد.

وی افزود: در دستور کار دولت سیزدهم و مجلس یازدهم خدمت به مردم در اولویت قرار دارد که این یعنی مدیریت جهادی و انجام مطالبات به حق مردم محروم است.

حدادی گفت: امروز اولویت کشور بخش سلامت و واکسیناسیون سنین مختلف جامعه است و واکسنهایی که در گذشته اعلام می‌شد امکان ورود به کشور ندارند وارد شده و علاوه بر آن ۶ میلیون واکسن تک دوز نیز برای سنین ۳ تا ۱۷ سال به کشور وارد شده است.

وی با بیان اینکه اتصال به اوراسیا امتیاز ویژه برای کشور ایران است گفت: اتصال به اوراسیا اقتصاد جهانی را هموار می‌کند و ما میتوانیم با تکیه به جوانان کشور و استفاده از ظرفیتهای فراوانی که در کشور وجود دارد و با اراده، باور و اعتقاد موفقیتهای خوبی کسب نماییم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرحهای تصویب شده در مجلس گفت: طرح تامین مسکن، جلوگیری از فرار مالیاتی برخی افرادی که عایدات خوبی دارند از جمله این طرح هاهستند که با اجرایی شدن آنها بسیاری از مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: کارآمدی نظام دینی در تلاش، کار و پیگیری است و امیدواریم دولت سیزدهم در بخش قیمت ثبات ایجاد کرده و آرامش را به بازار برگرداند.

مراسم پرفیض زیارت عاشورای جاماندگان اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران، شهردار و اعضای شورای اسلامی و نماینده امام جمعه شهر جدید هشتگرد و جمعی از عاشقان سیدالشهدا با رعایت پروتکل بهداشتی در محوطه باز شرکت عمران شهر برگزار شد.

در ادامه این مراسم نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدید هشتگرد مسائل و مشکلات پروژه‌های سطح شهر اعم از آماده سازی، روبنایی، زیربنایی، مترو، اقدام ملی، مسکن مسکن مهر، پروژه های مشارکتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس از پروژه‌های در حال اجرای شرکت از جمله آماده سازی معابر، درمانگاه و مجتمع ورزشی بازدید بعمل آمد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 1791

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =