کد خبر 1823
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

آقازاده:

وحدت کشورهای اسلامی منطقه مساوی است با نابودی رژیم صهیونیستی

وحدت کشورهای اسلامی منطقه مساوی است با نابودی رژیم صهیونیستی

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس وشورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و موفقیت های منطقه کشورمان عصبانی و وحشت زده است.

به گزارش نمایندگان ما، سید علی آقازاده دافساری عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس وشورای اسلامی، در خصوص ادعا وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرد:با فریب،تطمیع لشگرکشی و خونریزی صاحب سرزمین هایی شد که مالک اصلی آن نیست و حالا در اداره آنها درمانده است و با بحران های مختلفی مواجه است.

وی افزود: برای جبران بحران هویتی خود مجبور به ایجاد جنجال و جلب توجه است و از موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف در دنیا و منطقه عصبانی است و با طرح ادعا های مخلف علیه ایران می خواهد این موفقیت ها را کمرنگ کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:طرح ادعاهای قدیمی در مورد برنامه هسته ای ایران تغییری در مسیر حرکت کشورمان ایجاد نمی کند،برنامه هسته ای ایران بر اساس نیازهای صلح آمیز تعریف شده  و تسلیحات هسته ای در برنامه جمهوری اسلامی ایران نیست و مسأله سازی های رژیم تل آویو نیز اهمیتی برای ما و دنیا ندارد.

وی در خصوص طرح ادعای استفاده ایران از سلاح های جدید در عربستان توسط وزیر خارجه رژیم صهیونستی گفت: وحدت کشورهای اسلامی منطقه مساوی است با مرگ سریع رژیم صهیونیستی و آنها این موضوع را به خوبی می دانند و این روزها که موضوع تنش‌زدایی در روابط ایران و عربستان مطرح شده با سخن گفتن از این موضوعات به دنبال تشدید ایران هراسی و اختلاف افکنی هستند و با ابزار نفوذ به درون کشورها و ایجاد پایگاه برای خود می خواهند ملت ها را از هم دور کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 1823

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =