کد خبر 1830
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

فلاحی:

رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اختلاف افکنی در میان امت اسلامی است

رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اختلاف افکنی در میان امت اسلامی است

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف گفت:سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل ناشی از ترس سران این رژیم از نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اسلام است.

به گزارش نمایندگان ما، احمد حسین فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس شریف، با اشاره به ادعاهای نفتالی بنت در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس آموزه‌های اسلام و حمایت از مردم مظلوم منطقه توانسته موفقیت‌های فراوانی را کسب کند و این موضوع باعث نگرانی و ترس سران صهیونیست شده است.

وی افزود: حکومتی که از طریق ظلم و آتش افروزی به حیات خود ادامه می‌دهد باید از قدرت گرفتن گروه‌های آزادی‌طلب و مستقل که قدرت خود را از مردم می‌گیرند، نگران باشد لذا ادعا های واهی برای فرار از انزوا مطرح می‌کند.

نماینده همدان در خصوص صحبت های بنت علیه جریانات مقاومت منطقه نظیر حزب الله و حماس تاکید کرد: این گروه‌ها هرگز برای ملت‌های دنیا خطری نداشته اند و برای آزادی و دفاع از تمامیت ارضی و آزادی سرزمین های خود تلاش کردند در حالی که صهیونیست ها با اشغال و  خونریزی و البته کشتار زنان و کودکان در طول حیات خود به عنوان بزرگترین حامی تروریست دولتی در دنیا شناخته شده هستند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود وحدت کشورهای اسلامی و برادری ملت ها را مهمترین ابزار در مقابل صهیونیست ها دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد اختلاف در میان امت اسلام و رخنه در بین کشورهای اسلامی است و با طرح ادعا های واهی می خواهد این کشور های نسبت به یکدیگر بد بین شوند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 1830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =