کد خبر 7692
۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

فلاحی خبر داد

برگزاری همایش حمایت از حقوق کودکان محور مقاومت

برگزاری همایش حمایت از حقوق کودکان محور مقاومت

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس گفت: همایش حمایت از حقوق کودکان محور مقاومت با حضور جمعی از مقامات کشوری و لشکری در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش  خبرنگار نمایندگان ما، احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس در حاشیه جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نشستی خبری از برگزاری همایشی در راستای همدردی و همراهی با کودکان محور مقاومت خبر داد و گفت: همایش حمایت از حقوق کودکان محور مقاومت از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز دوشنبه ۱۰ مرداد با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری، سفرای کشورهای محور مقاومت، خانواده‌های شهدای محور مقاومت و کودکان محور مقاومت در ساختمان شهید شیخ فضل الله نوری مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، و ابوعارف از عراق از سخنرانان این همایش هستند. در پایان ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدای محور مقاومت، بیانیه‌ای حقوقی در حمایت از کودکان محور مقاومت قرائت خواهد شد.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس مجلس اظهار کرد: امروز شاهد آمار بالایی از کودکان آسیب دیده در این کشورها هستیم و اینها متاسفانه با ادعاهای غرب در حمایت از حقوق بشر یا حقوق کودکان در تضاد است.

فلاحی با تاکید بر اینکه هدف ما رساندن صدای کودکان آسیب دیده محور مقاومت به گوش جهانیان و نهادهای بین‌المللی برای تحقق و رعایت حقوق این کودکان است، گفت: امیدواریم حرکتی را آغاز کنیم که آزادی خواهان جهان به یاری این کودکان بشتابند.

انتهای پیام

کد خبر 7692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =