کد خبر 18048
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مجلس مدافع حقوق کارگران و کارکنان است

مجلس مدافع حقوق کارگران و کارکنان است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده با قدرت سعی کردند تا از حق و حقوق کارگران و کارکنان دفاع کنند.

به گزارش نمایندگان، صدیف بدری اظهار کرد: شرایط سخت معیشت تنگناهای جدی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه کارگران و کارمندان رقم زده که ما با اعمال افزایش حقوق در سال آینده امیدواریم بخشی از این خلأها و دغدغه‌ها جبران شود.

وی تصریح کرد: به تناسب شرایط تورمی انتظار می‌رود حقوق کارگران افزایش پیدا کرده و ما وضعیت رفاهی نسبی را برای فعالان این حوزه فراهم کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اصلی‌ترین شعار انقلاب برقراری عدالت و رفع تبعیض بود که در همین راستا بنای دولت و مجلس اهتمام بر رعایت این اصول و قواعد مطلوب جامعه است.

بدری به ۲ رخداد تاریخی پیش رو برای نمایش اقتدار ملی اشاره کرد و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند بزنگاه حساس انقلاب اسلامی است که مشارکت بالای مردم می‌تواند توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی را خنثی کرده و به این کشور ابهت برگرفته از جمهوریت و اسلامیت را ببخشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجلس انقلابی در این سال‌ها همواره مدافع مظلومان و اقشار آسیب‌پذیر بوده و اکثر طرح‌ها و لوایح نیز بر همین اساس تصویب و برای اجرا در اختیار دولت قرار گرفته است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بررسی لایحه بودجه سال آینده و برنامه پنجم توسعه هفتم با الگوهای مناسب و منطبق بر خواست و اراده مردم انجام شده و دولت و مجلس در یک فهم مشترک تلاش می‌کنند تا برای ملت رفاه و امنیت همراه با آرامش را رقم بزنند.

انتهای پیام 

کد خبر 18048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =