کد خبر 4173
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

بدری در نطق میان دستور:

رتبه بندی را در کام معلمان تلخ نکنید

رتبه بندی را در کام معلمان تلخ نکنید

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر آموزش و پرورش؛ حوصله معلمان از گفتار درمانی به سر رسیده است. رتبه بندی را در کام معلمان تلخ نکنید، اجرای ناقص و فرمایشی رتبه‌بندی، توهین به معلمان است. آقای نوری؛ دیر آمدید ولی زود شروع کنید تا اعتماد معلمان فرهیخته به بزرگترین وزارتخانه کشور احیا شود؛ معلمان مدارس غیرانتفاعی را تعیین تکلیف کنید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، ‌صدیف بدری نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با قرائت آیه شریفه "وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ"، گفت: سلام و درود خداوند متعال به پیامبر بزرگ اسلام (ص)، مجاهدین راه آزادی و آزادگی، ملت بزرگ ایران اسلامی، ضمن تسلیت ایام سوگواری ایام فاطمیه یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  در مجلس مطرح کرد: همکاران گرامی و ملت غیور ایران اسلامی؛ دولت سیزدهم بر خلاف ادعاهای واهی و دلسرد کننده اپوزوسیون و مخالفان نظام جمهوری اسلامی که شروع به کار دولت جدید را انسداد روابط خارجی و تعامل با دنیا تفسیر می کردند؛ ضمن گره نزدن هست و نیست مردم به خارج از مرزها شروع به مذاکرات عزت‌مندانه کرد و تمامی معادلات بدخواهان این مرز و بوم را برهم زد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دولت در حوزه سیاست خارجی تمام توان خود را روی طرف غربی نگذاشت و با شرق نیز دیپلماسی فعالی و برقرار کرد، در این میان از ظرفیت همسایگان نیز غافل نشد؛ سفرها و دیدار های سریالی در سطوح مختلف مقامات عالی کشورهای همسایه گواه این ادعا است.

درایت و برنامه ریزی دقیق دولت در مدیریت بیماری کرونا

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به دیپلماسی اقتصادی و مرزی دولت، مطرح کرد: به عنوان نماینده یک استان مرزی، از دیپلماسی فعال منطقه‌ای و دیپلماسی اقتصادی پویای دولت قدردانی می‌کنم و خواهان اثربخشی آن در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی هستم.

بدری با قدردانی از عملکرد دولت سیزدهم در مدیریت بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: درکنار سیاست خارجی، عملکرد دولت در بخش بهداشت و درمان،  علی الخصوص واکسیناسیون کرونا هم ستودنی بوده است. آنچه امروز در مدیریت بیماری کرونا در نقاط مختلف کشور شاهد آن هستیم، ثمره برای درایت و برنامه ریزی دقیق دولت است، اما چالش های جدی هم وجود دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین  در مجلس خطاب به رئیس جمهور مطرح کرد: آقای رئیس جمهور؛ انتظار مردم بعد از گذشت چهاردهه از انقلاب شکوهمند اسلامی به سر رسیده است، مردم خواهان برقراری عدالت در تمامی سطوح هستند؛ چیزی که تا به امروز و به ویژه در اولین لایحه بودجه تقدیمی دولت مشاهده نشده است.

تقسیم کلاسیک منابع و اعتبارات بر اساس جمعیت منطقی نیست

بدری با بیان اینکه قرارگرفتن استان های محروم و مرزی نظیر اردبیل در میان استان های عصا به دست و ته جدولی، زیبنده دولت مردمی و عدالت محور نیست، افزود: تقسیم کلاسیک منابع و اعتبارات بر اساس جمعیت منطقی نیست؛ اگر دَر کماکان روی پاشنه سابق بچرخد، شاهد تثبیت تبعیض در کشور خواهیم بود و این به هیچ عنوان قابل قبول نیست. فریاد عدالت خواهی مردم را بشنوید و اقدام عاجل را در دستور کار قرار دهید.

بدری با اشاره به موضوع تاخیر در انتصابات دولت تاکید کرد: ریاست محترم جمهور؛ استقلال کامل دولت به تاخیر افتاده است و همین امر در حال تبدیل شدن به معضلی جدی است؛ تاخیر بیش از این جایز نیست. بسیاری از نهادهای دولتی اردبیل معطل انتصابات دولت بوده و پادرهوا مانده اند، به این فرصت سوزی پایان داده و دستگاه‌های اجرایی را از روزمرگی بیرون آورید.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر موضوع اجرایی شدن منطقه آزاد اردبیل، مطرح کرد: اجرایی شدن منطقه آزاد استان اردبیل و تکمیل راه آهن اردبیل و تداوم آن تا مرز جمهوری آذربایجان گره کور استان اردبیل را باز خواهد کرد، این سند افتخار را در اسرع وقت به نام خود بزنید تا مردم استان اردبیل از یاس و ناامیدی خارج شوند.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: توسعه بزرگراهی جاده‌های استان اردبیل و تعریض و بهسازی راه هایی که یادگار سال های نخست پیروزی انقلاب هستند با اعتبارات قطره چکانی میسر نیست و با جدیت به این مسئله حیاتی ورود کنید تا مردم استان اردبیل بیش از این در سوگ عزیزان شان ننشیند؛ به عنوان مثال همین چند روز پیش در جاده فرسوده اردستان شهرستان توریستی سرعین، یک نفر جان خود را از دست داده است. تا کی به اظهار تاسف و همدردی بسنده خواهید کرد؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نفت، تاکید کرد: نیروهای قرارداد کار موقت شرکت گاز اردبیل را تعیین تکلیف کنید، وعده ها یکی پس از دیگری رنگ می بازند و این عزیزان کماکان چشم انتظار اقدام عملی شما هستند. وزیر نیرو، از تبدیل مسئله به بحران در حوزه آب شرب و کشاورزی استان اردبیل ممانعت به عمل آورید، این مسئله ریشه در مدیریت غیراصولی و غیرعلمی  آب در سالهای گذشته دارد و فقط و فقط با اقدامات راهبردی و دوراندیشانه قابل حل است، به فکر اردبیلی ها باشید تا یک جرعه آب خوش از گلویشان پایین برود. مردم استان اردبیل حقشان را می خواهند نه کمتر و نه بیشتر.

رتبه بندی را در کام معلمان تلخ نکنید

بدری با تاکید بر لزوم اجرای دقیق مصوبه رتبه بندی معلمان خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش؛ حوصله معلمان از گفتار درمانی به سر رسیده است. رتبه بندی را در کام معلمان تلخ نکنید، اجرای ناقص و فرمایشی رتبه‌بندی، توهین به معلمان است. آقای نوری؛ دیر آمدید ولی زود شروع کنید تا اعتماد معلمان فرهیخته به بزرگترین وزارتخانه کشور احیا شود؛ معلمان مدارس غیرانتفاعی را تعیین تکلیف کنید.

چشمان کم سوی کارگران به انصاف وزارت کار است

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس خطاب به وزیر کار تاکید کرد:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ چشمان کم سوی کارگران به انصاف وزارت کار است،  در آستانه تعیین حداقل دستمزد کارگران ، مراقب باشید که حقی از کارگران مظلوم ضایع نشود، سکوت کارگران از رضایت نیست. آنها ساکت هستند چون صدای نیاز بلند نیست.

انتهای پیام

کد خبر 4173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    0 0
    با سلام اضافه کاری معلمان را ماه به ماه بدهید.