کد خبر 18143
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

یک فعال رسانه ای در ایلام:

۱۱ اسفند روز مردم سالاری در ایران است

۱۱ اسفند روز مردم سالاری در ایران است

یک فعال رسانه ای در ایلام با اشاره به اینکه ۱۱ اسفند روز مردم سالاری در ایران است، گفت: مردم سالاری در میان منطقه ای که اکثریت کشورهای آن با صندوق رای بیگانه هستند یک افتخار بزرگ است.

به گزارش نمایندگان، فرشته سنجیده اظهار کرد: هر چه به روز انتخابات نزدیکتر می‌شویم دشمن با قدرت بیشتر هجمه‌های خود را پیش می‌برد و در تلاش برای برگزاری انتخاباتی سرد و بی نشاط است.

وی بیان کرد: مردم عزیز ایران مثل همیشه می‌دانند که دشمن هر جا بزنگاهی مهم باشد با ظواهر گوناگون و برنامه‌های تبلیغاتی سعی در ایجاد یاس در جامعه ایران دارد تا مردم را از مسیر انقلاب برگردانده و آنها را به سمت و سوی اهداف خود بکشاند.

این فعال رسانه‌ای اضافه کرد: امروز دشمن برای حتی یک رای کمتر برنامه ریزی کرده و گام به گام جلو می‌رود، امروز دشمن نمی‌خواهد نمایش مردم سالاری دینی را در منطقه‌ای ببیند که اکثریت مردمانش هیچگاه صندوق رای را ندیده و نشناخته‌اند.

وی تصریح کرد: انتخابات ایران در دل منطقه‌ای که اکثراً حاکمیت‌های خودخوانده و خفقان بر آن حاکم است و نوکر آمریکا و غرب و رژیم صهیونیستی هستند برای استکبار ناخوشایند است، چرا که مسیر برنامه‌هایش در منطقه را با مشکل مواجه خواهد کرد.

سنجیده عنوان کرد: انتخابات ایران نماد توجه به مردم و تصمیم گیری مردم برای کشور و آینده خود است و به همین خاطر دشمنانی که در ظاهر دم از دموکراسی می‌زنند اما برای حفظ منافع خود در منطقه از دیکتاتورها حمایت تمام قد می‌کنند و حضور پرشور ملت ایران را خطری برای منافع خود در منطقه می‌دانند و به هر دری می‌زنند تا این انتخابات کم رونق باشد.

وی گفت: آنچه که روز گذشته در راهپیمایی باشکوه مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده شد نشان دهنده بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است که با وجود تمام گلایه‌هایی که دارند اما اجازه دشمن شاد شدن را نمی‌دهند.

این فعال رسانه‌ای اظهار کرد: همین مردم با همین نگاه و بصیرت روز ۱۱ اسفند با حضور حداکثری چشمان دشمنان را کور خواهند کرد و حضوری باشکوه از مردم سالاری دینی را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام

کد خبر 18143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =