کد خبر 17845
۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

فرماندار ساوه:

جانبداری مسوولان از نامزدهای انتخاباتی تخلف است

جانبداری مسوولان از نامزدهای انتخاباتی تخلف است

فرماندار ساوه گفت: هرگونه جانبداری مسوولان از نامزدهای انتخاباتی تخلف است

به گزارش نمایندگان، مهدی الیاسی پیش از ظهر سه شنبه در نشست اعلام برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر، فرصت مناسبی برای نشان دادن اقتدار کشور به رخ جهانیان است و مسؤولان باید با امید آفرینی برنامه دقیقی برای این روزها داشته باشند.

فرماندار ساوه افزود: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست مسؤولان در انجام امور شهروندان کوتاهی کنند که در این راستا می‌طلبد با ایجاد خلاقیت و نو آوری در امور، رضایت مردمی را کسب کنند.

الیاسی بر مردمی بودن مسؤولان تاکید کرد و گفت: معاندان جمهوری اسلامی هزینه زیادی می‌کنند تا مردم را به نظام بدبین کنند و با تمام ابزار در راستای ایجاد نا امیدی مردم به میدان ورود کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام در صدد هستند با تبلیغات مسموم انتخابات را بی تأثیر جلوه دهند اما ملت بصیر ایران اسلامی می‌دانند که انتخابات یکی از ابزارهای مهم در اداره امور کشور است.

وی در ادامه خواستار رعایت اصول چهارگانه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مورد تاکیدمقام معظم رهبری  در انتخابات سال جاری شد و افزود: بر اساس فرمایشات رهبری، میدان باید برای حضور گرایش‌های مختلف مهیا باشد و زمینه برای حضور حداکثری فراهم شود.

فرماندار ساوه بابیان اینکه هر گونه جانبداری مسؤولان از نامزدهای انتخاباتی تخلف و ظلم و خیانت است و هیچ مسؤولی حق انجام چنین اقدامی را ندارد، گفت: همه مسؤولان موظفند از ظرفیت‌های ادارات تابعه خود برای برگزاری باشکوه و بسترسازی حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال در شهرستان ساوه بهره بگیرند اما اجازه دو قطبی کردن جامعه را نداریم.

الیاسی افزود: بنا بر تاکید استاندار مرکزی به منظور برگزاری انتخابات باشکوه و با توجه به ظرفیت‌های شهرستان ساوه، راه اندازی قرارگاه انتخابات در غالب تشکیل کمیته‌هایی در دستور کار فرمانداری ساوه قرار دارد.

انتهای پیام 

کد خبر 17845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =