کد خبر 18341
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

شفیعیان:

مجلس یازدهم برای مردم فقط ضرر و گرانی به همراه داشته است

مجلس یازدهم برای مردم فقط ضرر و گرانی به همراه داشته است

یک فعال سیاسی گفت: مجلس یازدهم فقط برای مردم گرانی و ضرر و مشکلات اقتصادی به همراه داشته و گرانی‌های زیادی را در این چهار سال در جامعه شاهد بودیم.

علی اصغر شفیعیان در گفتگو با خبرنگار نمایندگان، گفت: مجلس یازدهم برای مردم فقط ضرر و گرانی به همراه داشته است.

وی افزود: در عمر ۴ ساله مجلس یازدهم ما شاهد شدیدترین گرانی‌ها در کشور بودیم و مجلس یازدهم اقدام خاصی برای کنترل و کم کردن فشارهای اقتصادی بر مردم نکرده است. 

وی افزود:آقای قالیباف عنوان می‌کرد که مجلس یازدهم یک خیزش است و ما قصد تحول در کشور را در به ویژه در حوزه اقتصادی داریم اما گویا آقای قالیباف مسیر را برای خیزش اشتباهی رفته و ما امروز شاهد بیشترین گرانی‌ها در جامعه هستیم. 

این فعال سیاسی اظهار داشت:مصوبه مربوط به عفاف و حجاب یکی از اقداماتی است که مجلس یازدهم انجام داد که واقعاً در این مصوبه مجلس مردم را مورد توجه قرار نداده و شاید بهتر بود درباره این مصوبه از مردم نظرخواهی می‌شد. 

شفیعیان خاطرنشان کرد: ما در مجلس یازدهم سه شنبه‌های نظارتی را داشتیم اما سوال اینجاست که خروج این جلسات نظارتی چه بود؛ وقتی این سه‌شنبه‌های نظارتی خروجی نداشته باشد فرق این سه‌شنبه‌ها با چهارشنبه‌های مسیح علی نژاد چه فرقی دارد.

وی افزود:درست است که مجلس یازدهم به ویژه در تهران با یک رای حداقلی نمایندگانش انتخاب شدند اما درست این بود که وقتی به مجلس می‌روند نماینده همه مردم باشند نه یک اقلیت.
این فعال سیاسی اظهار داشت: مجلس دوازدهم باید مجلسی مردمی باشد و قانونی که وضع می‌کند به نفع مردم باشد و اگر مسئله‌ای مثل اتفاقات ۱۴۰۱ پیش آمد بین مردم و حاکمیت قرار گیرد و باعث کنترل و آرام کردن اوضاع شود. 

انتهای پیام

کد خبر 18341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =