کد خبر 18607
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

علیزاده برمی:

طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم اسرائیل را به باد داد

طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم اسرائیل را به باد داد

نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه طوفان الاقصی حیثیت رژیم اسرائیل را به باد داد، گفت: اسرائیل کشور نیست، رژیمی جعلی برپایه غصب و اشغال قلب جهان و مرکز تمدن شیطان است.

به گزارش نمایندگان،سردار علی اکبر علیزاده برمی در جمع باشکوه شرکت کنندگان در راهپیمایی شکوهمند روز قدس دامغان با قدردانی از حضور آگاهانه و دشمن شکن ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم همیشه درصحنه این شهرستان در راهپیمایی امروز اظهارداشت: مستکبران عالم با خلق غده سرطانی به نام اسرائیل در منطقه مهم و استراتژیک خاورمیانه می خواستند از نیل تا فرات را در خدمت حکومت کفر و شرک و یهود قرار دهند، اما انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت خواب راحت شیطان صفتان عالم را آشفته کرد.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نام‌گذاری حکیمانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) در سال 1358، افزود: امام به واقع روز خروش یکپارچه مسلمین و آزادگان عالم، علیه کفر و شرک و صهیونیسم جهانی را مشخص کرد.

وی خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی تمام حیثیت رژیم جلاد و کودک کش اسرائیل را به باد داد، رژیمی که همیشه به قدرت اطلاعاتی و نظامی خود می بالید با قدرت ایمان و شجاعت جوانان فلسطینی بی‌آبرو شد و امروز صهیونیست‌ها وحشت دارند، مدارکی که نیروهای حماس از مراکز حساس نظامی آنها برده‌اند را افشا کنند.

علیزاده تصریح کرد: جنایتکاران صهیونیست که امپراتوری پوشالی خود را در حال نابودی می‌بینند با حملات وحشیانه خود به غزه شش هدف عمده را دنبال می‌کردند، نابودی کامل حماس، احیاء بازدارندگی قبلی رژیم در برابر نیروهای مقاومت، نابودی کامل تونل‌های حماس، آزاد کردن اسرای صهیونیست، کوچاندن مردم مظلوم به سمت مصر و اردن و تأمین امنیت پایدار خود بود؛ اما به لطف خدا بعد از ماه‌ها به هیچ یک از اهداف خود دست نیافتند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردمی که خداوند در دلهای آنها صبر و ایمان قرار داده در غزه کشته می‌شوند، اما ایستاده‌اند و شجاعانه مقاومت می‌کنند.

علیزاده عنوان کرد: امروز در کشورهای مختلف جهان ملت‌ها به‌پا خاسته‌اند و این خیزش جهانی صهیونیست‌ها و حامیان شیطان صفتشان را به وحشت انداخته است و رژیم جعلی و فرزند نامشروع نظام سلطه نیز قدم به قدم به مرگ و نابودی نزدیک می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 18607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =