کد خبر 18590
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

آصفری:

حمله به کنسول‌گری ایران بیانگر استیصال رژیم جعلی صهیونیستی است

حمله به کنسول‌گری ایران بیانگر استیصال رژیم جعلی صهیونیستی است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیانگر استیصال و درماندگی این جرثومه فساد و غده سرطانی در مقابل حماسه طوفان الاقصی و جبهه مقاومت اسلامی است.

به گزارش نمایندگان، محمدحسن آصفری  با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از سرداران نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این اقدام ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی نشان از استیصلال و درماندگی دارد چرا که از جاهایی ضربه خورده است که اصلا فکر نمی کرد و از سر ناراحتی و عصبانیت دست به چنین اقدام گستاخانه ای زد.

وی افزود: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به دلیل ضرب شستی است که این رژیم از جبهه و جریان مقاومت خورده است و قطعا بداند هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه برای اسرائیل هزینه خواهد داشت.

وی در خصوص وظیفه نهادهای بین المللی در این خصوص گفت: سازمان ملل در این خصوص باید از خود واکنش نشان دهد و این اقدام رژیم صهیونیستی که خلاف پروتکل‌ها و توافقات بین المللی و منشور  سازمان ملل است را محکوم کند چرا که کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌ها حتی در زمان جنگ باید در امنیت کامل بوده و نباید مورد هدف قرار گیرند.

آصفری با تاکید بر اینکه علاوه بر موضع گیری نهادهای بین المللی، قطعا جمهوری اسلامی نیز اقدام مناسب را در زمان و مکان مقرر انجام خواهد داد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید و یقین بداند که روز نابودی و پاک شدنش از صفحات تاریخ نزدیک است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همواره از جریان مقاومت ضربه خورده است و چون توانایی پاسخ دادن و رویارویی ندارد و همواره شکست می‌خورد دست به چنین اقداماتی می‌زند.

این نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به موج اعتراضاتی که در سرزمین‌های اشغالی علیه رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، گفت: مردم از رفتارهای جنگ‌طلبانه و خشونت‌طلبانه نتانیاهو به ستوه آمده اند و موجی از اعتراضات، این سرزمین را فرا گرفته است.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس فرصت مناسبی برای تمامی ملت های آزادی بخش دنیاست که اگر امکان حضور در غزه برای یاری مردم مسلمان، بی دفاع، مظلوم و بی پناه آنرا ندارند، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

آصفری با تاکید بر اینکه حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی، سیاسی و اخلاقی برای امت اسلامی است، گفت: حضور در این راهپیمایی به نوعی اعلام حمایت از مسلمانان بی پناهی است که مورد ستم قرار می گیرند.

انتهای پیام

کد خبر 18590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =