کد خبر 18646
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹

غضنفرآبادی:

جلسات مشترک دولت و مجلس بسیار مفید و تاثیرگذار است

 جلسات مشترک دولت و مجلس بسیار مفید و تاثیرگذار است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از طرح مسائل اختلاف انگیز و همچنین ضرورت مراقبت در خصوص عدم تبدیل اختلاف سلیقه‌ها به چالش میان دولت و مجلس گفت: برگزاری جلسات مشترک میان دولت و مجلس به مناسبت ماه مبارک رمضان موجب ایجاد صمیمیت و برادری می‌شود.

به گزارش نمایندگان، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی با اشاره به جلسه مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی که شامگاه ۱۹ فروردین برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات مشترک دولت و مجلس بسیار مفید است و باید از آن بهره لازم را برد اما باید توجه داشت اینکه صرفاً یک جلسه تشریفاتی برگزار شود، اثری ندارد بلکه در این جلسات باید مسائل و موضوعاتی که مردم درگیر آن هستند بدون تعارف مطرح شود.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از طرح مسائل اختلاف انگیز و همچنین ضرورت مراقبت در خصوص عدم تبدیل اختلاف سلیقه‌ها به چالش میان دولت و مجلس گفت: برگزاری جلسه مشترک میان دولت و مجلس به مناسبت ماه مبارک رمضان موجب ایجاد صمیمیت و برادری می‌شود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: جلسات میان دولت و مجلس پیشتر نیز بصورت محدودتر برگزار شده‌ است؛ همچنین جلسات مختلفی میان دولت و مجلس و با موضوعات کارشناسی برگزار می‌شود که بسیار مفید و تاثیرگذار هستند.

انتهای پیام 

کد خبر 18646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =