کد خبر 1880
۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

حسینی:

تجهیزات آتش‌نشانی اهواز باید در شأن این کلانشهر باشد

تجهیزات آتش‌نشانی اهواز باید در شأن این کلانشهر باشد

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: تجهیزات آتش‌نشانی باید در حد، اندازه و شأن شهر اهواز با جمعیت بالغ‌بر یک میلیون نفر باشد.

به گزارش نمایندگان ما، کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در آئین بهره‌برداری از هفت دستگاه خودروی عملیاتی و تجهیزات تخصصی جدید و آئین رونمایی از کتاب آموزش ایمنی ویژه کودکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان اظهار کرد: به منظور تکریم آتش‌نشانان مسئولان این شهر و استان باید قیام کنند و پرسنل آتش‌نشان از مقابل آنها رد شوند و همه به آنها باید ادای احترام کنند.

وی با اشاره به اینکه امید است که بتوان با عملکرد خود پاسخگوی زحمات این قشر باشیم، افزود: ایثار، عشق و علاقه به جان‌فشانی در ایران اسلامی در همه برهه‌ها و سال‌های گذشته با وجود ایثارگران مشهوری که معنی انسان را به همه دنیا مخابره کردند، معنا شده است.

نماینده مردم اهواز،  باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز آتش‌نشان بی‌نشانی مثل شهید علی لندی که در ۱۵ سالگی که نسبت به جان دادن دیگران اقدام کرده قطعاً الگوی بزرگی برای مدیران و همه اقشار جامعه است.

حسینی با اشاره به اینکه برای نجات مردم از مشکلات به مرد میدان و عشق به خدمت‌رسانی نیاز است، ادامه داد: عشق به خدمت مردم آتش را گلستان می‌کند که پرسنل آتش‌نشان نیز ایثار را به خوبی معنا می‌کنند؛ مثلاً در سال‌های گذشته با حضور آتش‌نشانان در سیل، حوادث و دیگر مشکلات ایجاد شده برای استان شاهد این زحمت و تلاش بودیم.

وی عنوان کرد: قطعاً ما نمایندگان مردم در مجلس و شورای شهر باید امور را پیگیری کنیم تا یک سازمان ایمنی و آتش‌نشانی با همه مؤلفه‌ها از جمله تجهیزات و ابزار کامل برای مقابله با آتش‌سوزی‌ها داشته باشیم.

نماینده مردم اهواز،  باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همه در هر مسئولیتی که داریم باید امکانات و تجهیزات لازم را برای آتش‌نشانان فراهم کنیم؛ البته این تجهیزات باید در حد، اندازه و شأن شهری با جمعیت بالغ بر یک میلیون نفر باشد.

حسینی اظهار کرد: اهواز شهری که به طول گسترش پیدا کرده با مناطق و محلات قدیمی و صعب‌العبور با ساختمان‌هایی که با کارشناسی خوبی بنا گذاشته نشده و برای تردد در لحظات اضطراری تمهیدات و امکانات لازم فراهم نشده نیازمند امکانات خوب برای سازمان آتش‌نشانی است؛ این تجهیزات باید با توجه به وضعیت و موقعیت فعلی شهر به‌خوبی فراهم شود.

انتهای پیام

کد خبر 1880

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =