کد خبر 18938
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱

حیدری درگفتگوبا نمایندگان؛

برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان معترض نشان داد که مقامات این کشور به آزادی بیان اعتقادی ندارند

 برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان معترض نشان داد که مقامات این کشور به آزادی بیان اعتقادی ندارند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان معترض نسبت به جنایات صهیونیست‌ها نشان داد که مقامات این کشور هیچ اعتقادی به آزادی بیان و حقوق بشر ندارند.

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان،  گفت: برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان معترض نسبت به جنایات صهیونیست‌ها در قبال مردم فلسطین نشان داد که مقامات این کشور هیچ اعتقادی به آزادی بیان و حقوق بشر ندارند.

وی افزود: ملت‌های جهان از جمله ملت‌های اروپا و آمریکایی که دیدند دولتمردانشان در قبال جنایات صهیونیست‌ها سکوت اختیار کرده‌اند، نسبت به این جنایات واکنش نشان دادند که در ادامه واکنش‌های ملل مختلف، امروز دانشجویان آمریکایی نیز پا در میدان نهادند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: طبیعی است که مقامات آمریکایی هیچ مخالفتی با سیاست‌های رژیم صهیونیستی ندارند اما حاضر نشدند حتی با دانشجویان معترض مدارا کنند و به آنها اجازه تجمع بدهند

حیدری خاطرنشان کرد: با وجود محکومیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه اما همچنان می‌بینیم که این رژیم به جنایات و کودککشی‌های خود ادامه می‌دهد و از حمایت کامل آمریکا نیز برخوردار است

وی افزود: امروز می‌بینیم که رژیم صهیونیستی رفح را نیز مورد بمباران قرار داده و به جنایات خود در این منطقه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

کد خبر 18938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =