کد خبر 18872
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

آصفری در گفتگو با نمایندگان؛

آزادیخواهان دنیا در مقابل جنایات رژیم صهیونسیتی ساکت نیستند

آزادیخواهان دنیا در مقابل جنایات رژیم صهیونسیتی ساکت نیستند

سرکوب اعتراضات دانشگاهیان آمریکا نشان می‌دهد که دولتی‌ که ادعای آزاداندیشی لیبرالیسم آن گوش فلک را کر کرده به هیچ اصلی برای آزادی‌خواهی پایبند نیست.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نمایندگان، گفت: حرکتی که در دانشگاه‌های  آمریکا، انجام گرفته نشان دهنده اوج این رذالت رژیم صهیونسیتی و دولت آمریکا است.

وی افزود: حرکت اعتراضی دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی است که متاسفانه با حمایت دولت امریکا  انجام می‌شود. البته غیر از این هم از دانشگاهیان آزاد اندیش انتظار نمی‌رفت.

آصفری ادامه داد:  نسبت به این جنایت بیش از این سکوت جایز نبود و باید اعتراضی انجام می‌گرفت. جای تأسف دارد که که امروز دولت امریکایی که نسبت به حقوق بشر نسبت به پروتکل های بین المللی نسبت به مسائل مختلف همیشه کشورهای دیگر را به عنوان نبود آزادی زیر سوال می‌برد و و ادعای آزادیش  لیبرالیسم آنها گوش فلک را کر کرده، ولی امروز حاضر نیست صدای معترضین دانشگاهی را بشنود.

وی گفت: دولت آمریکا نسبت به اعتراضی که دانشجویان دارند پلیس را وارد دانشگاه می‌کند که با اسلحه در مقابل دانشجوها می‌ایستند و کارهای خشونت طلبی انجام می‌دهند و حاضر نیستند که دست از حمایت از رژیم صهیونیستی بردارد.

آصفری با بیان اینکه اگر حمایت دولت امریکا نبود رژیم صهیونیستی نمی‌توانست این همه جنایت انجام دهد، افزود: حرکت اعتراضی دانشگاه های آمریکا نشان داد که آزادی خواهان دنیا نسبت به رژیم صهیونیستی ساکت نیستند و این در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی اضافه کرد: جنگ غزه  در هر صورت به نفع مردم مسلمان خواهد به پایان می‌رسد و در تاریخ ثبت خواهد شد که چه کسانی حامی مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین بودم و چت کسانی حامی جنایات رژیم صهیونسیتی بودند.

انتهای پیام

کد خبر 18872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =