کد خبر 18998
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳

در گفتگو با نمایندگان مطرح شد

نوباوه: مطرح کردن طرح صیانت بازی یک جریان خاص است/ قالیباف ۴سال وقت داشت طرح را پیگیری کند

نوباوه: مطرح کردن طرح صیانت بازی یک جریان خاص است/ قالیباف ۴سال وقت داشت طرح را پیگیری کند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس،گفت:بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی در صحن یک شایعه است و در دستور کار صحن مجلس قرار ندارد.

بیژن نوباوه وطن نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان،  گفت: بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی در صحن مجلس یک شایعه است و این طرح در دستور کار جلسات علنی مجلس قرار ندارد.

وی افزود: طرح این موضوع که طرح ساماندهی فضای مجازی در صحن مجلس بررسی می‌شود یک بازی است و با هدف جلب حمایت یک سری جریانات خاص انجام می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: رئیس مجلس با توجه به قول‌هایی که در مورد فضای ساماندهی فضای مجازی و لایحه عفاف و حجاب داده قول بررسی این طرح و لایحه را در صحن مجلس مطرح می‌کند.

نوباوه خاطرنشان کرد: به فرض هم اگر طرح ساماندهی فضای مجازی در صحن مجلس مطرح شود بی‌نتیجه باقی می‌ماند چرا که زمانی برای بررسی و تصویب آن در صحن مجلس نداریم.

وی ادامه داد: رئیس مجلس ۴ سال فرصت داشت طرح ساماندهی فضای مجازی را در صحن بررسی کند که در این ۴ سال این کار را انجام نداد؛ حال در چهار روز باقی مانده چگونه می‌خواهد این طرح را تعیین تکلیف کرده و به تصویب برساند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: مجلس این طرح را به فرض هم اگر در صحن مطرح کند بررسی‌ها در مورد آن بی‌نتیجه باقی خواهد ماند.

نوباوه خطاب به کسانی که قول تصویب آن را داده‌اند، گفت: من طرح ساماندهی فضای مجازی را در صحن آوردم اما به جمع‌بندی نرسید.

انتهای پیام 

کد خبر 18998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =