کد خبر 2058
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

عباس زاده مشکینی:

سیاست جمهوری اسلامی تقویت ارتباط با همه همسایگان از جمله جمهوری آذربایجان است

سیاست جمهوری اسلامی تقویت ارتباط با همه همسایگان از جمله جمهوری آذربایجان است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران تقویت ارتباط با همه همسایگان از جمله جمهوری آذربایجان است.

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، اظهار داشت: بر اساس تصمیم‌های گرفته شده، شاهد مدیریت کارآمد در جریان تحولات قفقاز خواهیم بود.

وی با اشاره به گزارش‌هایی درباره پیام رزمایش فاتحان خیبر، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران دخالت بیگانگان در منطقه قفقاز برای تغییرات ژئوپلتیک را تحمل نمی‌کند. بازیگران منطقه هم از رزمایش جمهوری اسلامی ایران این پیام را دریافت کردند. البته که سیاست جمهوری اسلامی ایران تقویت ارتباط با همه همسایگان از جمله جمهوری آذربایجان است.

عباس زاده مشکینی با بیان اینکه حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی در این صحنه ضامن تمامیت ارضی تمامی کشورهای منطقه خواهد بود، خاطرنشان کرد: این سبب بسترساز همکاری‌ها و صلح در منطقه می‌شود. چرا که بر مبنای تصمیمی که امروز گرفته شد، گزارشی برای نهادهای بالادستی از رخدادها تهیه خواهد شد و طبق قانون اساسی در اختیار دستگاه‌هایی که مسوولیت تدوین راهبردها و سیاست‌های کلان خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران مانند شورای عالی امنیت ملی را دارند، قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

کد خبر 2058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =