کد خبر 2301
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

جلسه اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران امروز در مجلس برگزار می‌شود

جلسه اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران امروز در مجلس برگزار می‌شود

رئیس شورای شهر تهران از برگزاری جلسه مشترک میان اعضای شورا و نمایندگان تهران در مجلس در بعدازظهر امروز خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، مهدی چمران در ابتدای پانزدهمین جلسه علنی شورای تهران با اشاره به پیروزی تیم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی گفت: پیروزی بزرگ تیم کشتی فرنگی در جام جهانی را خدمت ملت شریف ایران و قهرمانان عزیزمان تبریک می گویم و انشالله این پیروزی ها ادامه پیدا کنند برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت و برای ملت شادکامی را از خداوند مسئلت دارم.

وی افزود: روز گذشته یکی از ایستگاه های جدید مترو آغاز به کار کرد و ۲۰ روز دیگر ایستگاه دیگری اضافه خواهد شد که حاصل تلاش دوستان و همکاران در دوره مدیریت قبلی شهری است.   در این دوره نیز این افتتاح ها دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: شهر تهران مشکلات بسیاری دارد که اگر با این سرعت پیش برود برای ما قابل قبول نیست و باید فکری اساسی برای حمل و نقل عمومی به ویژه مترو شود، تلاش شورا و شهرداری برنامه ریزی درست برای مترو و اتوبوس است تا هرچه زودتر به نتیجه مثبت برسد.  

رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگری از صبحتهای خود با اشاره به حضور مدیرعامل آبفای تهران در جلسه امروز سه شنبه، گفت: در دوره دوم بررسی کردیم و دیدیم بحث فاضلاب تهران برای اتمام در آن موقع حدود ۱۱۰ سال به زمان نیز دارد موضوعی که بیشتر شبیه به جوک بود لذا برنامه ریزی شد تا بودجه این موضوع افزایش پیدا کند. در آن سال اعتبار فاضلاب ۹۰۰ میلیون تومان بود که با توجه به اینکه دولت جدید از شهرداری تهران رفته بود و با ما هماهنگ بود، بودجه فاضلاب تهران به ۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و حرکت خوبی به وجود آمد. اما این کار با همان سرعت به پیش نرفت و هنگامی که انتظار داشتیم فاضلاب ۱۰ ساله تمام شود این کار محقق نشد و هنوز ادامه دارد لذا باید فاضلاب تهران هرچه زودتر به اتمام برید.

وی افزود: برای انتقال آب سد ناملو به تهران نیز مشکلات زیادی وجود دارد تلاش شد رینگی که در دور تهران بود به اتمام برسد تا بتوانیم از نظر آب وضع خوبی ایجاد کنیم، هرچند که در شرایط فعلی در تامین آب وضع خوبی نداریم‌ بی تردید شورای تهران با مدیریت سایر دستگاه ها همچون آب، برق، فاضلاب و... سروکار دارد. در دوره گذشته برنامه های بلند مدت توسط این دستگاه ها به شورا ارائه می شد و در شورا تصویب می شد البته همگی این اقدامات در فضای دوستانه انجام شد و نتایج خوبی در برداشت.

چمران با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: برخی از اعضا در برنامه روز گذشته نیروی انتظامی شرکت داشتند و امروز بعد از ظهر نیز اعضای شورا جلسه مشترکی یا نمایندگان تهران در مجلس خواهند داشت.

انتهای پیام

کد خبر 2301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =