کد خبر 2564
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

نقدعلی خبر داد

تشکیل کارگروه پیگیری مصوبات سفرهای استانی

تشکیل کارگروه پیگیری مصوبات سفرهای استانی

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: سفر های استانی رئیس جمهور لازم است، اما کافی نیست و لازم است مصوبات سفر های استانی پیگیری شود، که البته خبرهایی هم در این زمینه داریم که رئیس جمهور کارگروهی برای رسیدگی به مصوبات سفرهای استانی قرار داده است.

محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص سفر های استانی رئیس جمهور به استان های مختلف کشور گفت: حضور میدانی رئیس جمهور و اعضای دولت به استان های مختلف کشور، باعث میشود آنان گروه ها و مشکلات مختلف مردم را ببینند و بتوانند راحت تر برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

وی بیان کرد: البته سفرهای استانی رئیس جمهور، در صورتی تاثیر گذار خواهد بود که آنان پس از سفر به این مناطق، جلسات کارشناسی خود را برای رفع مشکلات مناطق مختلف کشور برگزار کنند و آنرا تا حصول نتایج، پیگیری نمایند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، افزود: سفر های استانی رئیس جمهور لازم است، اما کافی نیست و لازم است مصوبات سفر های استانی پیگیری شود، که البته خبرهایی هم در این زمینه داریم که رئیس جمهور کارگروهی برای رسیدگی به مصوبات سفرهای استانی قرار داده است.

وی بیان کرد: به طور  یقین شرط اصلی رصد کشور و برآورد واقعیت های موجود در جامعه این است که پس از این سفرها، تصمیمات  های درستی صورت گیرد و پیگیری ها، تا حصول نتیجه ادامه پیدا کند.

تفاوت دولت روحانی با رئیسی از زمین تا آسمان است، به گونه ای که دولت روحانی اعتقادی به از این قبیل سفرهای میدانی نداشت اما رئیسی ارتباط و تعامل با مردم را زمینه کار خود قرار داده است.

انتهای پیام

کد خبر 2564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =