کد خبر 2334
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

مالکی:

نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت غیور مردان ثبت شده است

نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت غیور مردان ثبت شده است

نماینده مردم زاهدان در مجلس،گفت: نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردان و شیر زنان عجین شده است.

به گزارش نمایندگان ما، فداحسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امینت ملی در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت،متن پیام بدین شرح است:

 بسمه تعالی 

نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردان و شیرزنانی عجین شده است که خالصانه، بی ادعا و جان برکف در راستای خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیت و تداوم آن در جامعه تلاش می‌کنند. 

قطعا آنچه که امروز بدان می‌بالیم و مسبب استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است مولود تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

بزرگداشت هفته نیروی انتظامی،فرصتی است مغتنم تا دیگر بار از پایمردی و مجاهدات خستگی ناپذیر کارکنان خدوم، پرتلاش و ایثارگر نیروی انتظامی، این حافظان امنیت اجتماعی کشور، تقدیر و تشکر به عمل آید.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی محضر همکاران ارجمند این مجموعه، خصوصاً تلاشگران این مجموعه در استان سیستان و بلوچستان، دوام توفیقات دلیر مردان نیروهای قدرتمند نظامی و انتظامی را در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های بلند امام راحل عظیم الشأن و شهیدان والامقام به زعامت ولی امر مسلمین و مقام معظم فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله ‌العالی) از محضر خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

کد خبر 2334

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =