کد خبر 2686
۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

حاجی بابایی تشریح کرد

الزامات تصمیم ارزی جدید چیست؟

الزامات تصمیم ارزی جدید چیست؟

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در تشریح ملزومات تصمیم ارزی جدید گفت که همه با اصل کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی موافقند اما باید نحوه اجرای آن مناسب و صحیح باشد. 

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، اظهار کرد: هیچ کس در کشور نیست که بگوید دست دلالان را نباید قطع کرد اما ما زمانی می‌توانیم ارز ۴۲۰۰ تومانی را کنار بگذاریم که بدانیم مردم با مشکل مواجه نخواهند شد. 
وی توضیح داد: ابتدا باید برای بعد از کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی نسخه بپیچیم و بعد این تصمیم را بگیریم. این مسئله به مانند این است که شما چند نفر را درون استخر آب قرار داده و زیر پای آنان چند آجر گذاشته‌اید تا خفه نشوند؛ به این موارد به اصطلاح یارانه گفته می‌شود. لذا ما زمانی اجازه داریم این آجرها را برداریم که قد فرد درون استخر بلند شده باشد و از آب بیرون بماند تا خفه نشود. 
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد که همه با اصل کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی موافقند اما نحوه اجرای آن باید مناسب و صحیح باشد. 

وی در پایان گفت که دادن کارت اعتباری به مردم به جای ارز ۴۲۰۰ تومانی در شرایط فعلی یک راه است که حتما باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
انتهای پیام

کد خبر 2686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =