کد خبر 2903
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

نقدعلی:

عین‌اللهی بابت انتصاب فامیلی عذرخواهی کند

عین‌اللهی بابت انتصاب فامیلی عذرخواهی کند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در رسانه‌ها آمده است که وزیر بهداشت، دامادش را با اسم مستعار به عنوان مشاور خود به کار گرفته است که این موضوع پیگیری می‌شود و اگر صحت داشته باشد، عین‌اللهی باید به سرعت این اشتباه را تصحیح و از محضر ملت ایران و مجلس که به وی رأی اعتماد داده است، عذرخواهی کند. 

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، درخصوص انتصاب فامیلی افراد در مشاغل دولتی، بیان کرد: یکی از مصیبت‌های بزرگی که طی سالیان گذشته در کشورمان جا افتاده، این است که برخی از افراد در رده‌های مختلف زمانی که به مسئولیت و مقامی می‌رسند، خواسته، ناخواسته و یا با فشار، اقوام خود را در پستی منصوب می‌کنند. 

وی بیان کرد: معمولا این مسئولان در منصوب کردن بستگان خود در سمت‌ها و پست‌های مختلف مسئله شایسته‌سالاری را در نظر نمی‌گیرند و این کار برخلاف چارچوب‌های قانونی است. 

اگر منصوب کردن اقوام در سمت‌های مختلف در سال‌های قبل ناپسند بود، این کار در دولت، مجلس و قوه قضائیه انقلابی ناپسندتر است. 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در رسانه‌ها آمده است که وزیر بهداشت، دامادش را با اسم مستعار به عنوان مشاور خود به کار گرفته است که این موضوع پیگیری می‌شود و اگر صحت داشته باشد، عین‌اللهی باید به سرعت این اشتباه را تصحیح و از محضر ملت ایران و مجلس که به وی رأی اعتماد داده است، عذرخواهی کند. 

وی بیان کرد: اگر این موضوع صحت داشته باشد، وزیر بهداشت باید آن فرد را برکنار کرده و اگر برای ما محرز شود که عین‌اللهی تخطی کرده است، به وظیفه نظارتی خود عمل می‌کنیم چرا که مجلس با هیچ فردی تعارف ندارد. 

نقدعلی در پایان افزود: افرادی که از مجلس رأی اعتماد گرفتند، باید در چارچوب‌ قوانین عمل کنند و اگر از چارچوب‌ها خارج شوند، باید بدانند که مجلس به وظایف نظارتی خود عمل و با آنان برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام

کد خبر 2903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =