کد خبر 3069
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

یزدی‌خواه:

اصلاح‌طلبان اهل مماشات با غرب هستند

دست متجاوزان را قطع می‌کنیم
اصلاح‌طلبان اهل مماشات با غرب هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان ثابت کردند که اهل مماشات با غربی‌ها هستند و به همن دلیل از عملیات سپاه در مقابله با دزدان دریایی آمریکایی انتقاد می‌کنند.

به گزارش نمایندگان ما، سید علی یزدی‌خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات برخی از اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه پس از توقیف نفتکش متخلف در دریای عمان، نیروهای سپاه به جای درگیری با دزدان دریایی آمریکایی، باید از طریق مذاکره این مشکل را حل می‌کرد، اظهار داشت: اصلاح طلبان اهل عمل نیستند و همواره به دنبال آن هستند که با گفتاردرمانی کشور را اداره کنند.

وی متذکر شد: در دولت سابق ۸ سال مذاکره کردیم که نتیجه برجام و مذاکرات برای همه مردم روشن و شفاف است و عایدی برای ما نداشت. اگر ما قدرت میدان را نداشته باشیم، قطعاً سر میز مذاکره هم قدرت چانه‌زنی نخواهیم داشت. در واقع، اگر دست دیپلمات‌های کشورمان پر نباشد و از موضع قدرت سر میز مذاکره ننشینند، در مذاکرات هیچ چیزی عاید کشورمان نخواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان ثابت کردند که اهل مماشات با غربی‌ها هستند و اگر اقدام برای دزدی نفت ایران از سوی کشورهایی چون ژاپن و چین اتفاق می‌افتاد، قطعاً به گونه دیگری رفتار می‌کردند و واکنش دیگری نشان می‌دادند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قابل انکار نیست که هیمنه آمریکا روز به روز بیشتر فرو می‌ریزد. آمریکا در خلیج فارس ۴۰ هزار نیروی مسلح و تعداد زیادی تفنگدار دریایی دارد، در ۷ کشور حاشیه خلیج فارس پایگاه نظامی دارد اما با وجود این، سپاهیان سلحشور ایران در مقابل آنان ایستادند و اجازه ندادند که به حقوق ملت ایران تجاوز شود.

یزدی‌خواه با بیان اینکه عجیب است که اصلاح‌طلبان توقع دارند با این راهزنان برخورد نکنیم، گفت: ملت‌هایی که به دشمنان اجازه تجاوز و سرقت می‌دهند و در مقابل آنان ایستادگی نمی‌کنند، با دست خودشان باعث ذلت کشورشان می‌شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاح‌طلبان از روی استیصال این حرف‌ها را مطرح می‌کنند چرا که می‌بینند در مقابل قدرت‌نمایی فرزندان این ملت حرفی برای گفتن ندارند و به همین دلیل اصل این کار را انکار می‌کنند و می‌گویند که ما نباید با آنان درگیر می‌شدیم و باید مذاکره می‌کردیم.

وی بیان کرد: اصلاح‌طلبان می‌گویند که ما در مقابل تجاوز غربی‌ها و آمریکا نباید هیچ اقدامی کنیم و باید در مقابل عمل انجام شده، قرار بگیریم و سپس بنشینیم و مذاکره کنیم. این منطق غرب‌گرایان داخلی از نظر ما مردود است. ما یقه متجاوزان را می‌گیریم، دست آنان را قطع می‌کنیم و سپس پای میز مذاکره می‌نشینیم تا دیگر چنین غلطی نکنند و به دنبال دزدی از ایران نباشند.

منبع: مهر

انتهای پیام

کد خبر 3069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =