کد خبر 3181
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

قادری:

اجرای قانون برنامه ششم توسعه به مدت یکسال تمدید شود

اجرای قانون برنامه ششم توسعه به مدت یکسال تمدید شود

عضو کمیسیون برنامه گفت: مجلس به دولت پیشنهاد داده‌ چون در ماه‌های پیشرو فقط زمان بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ وجود دارد اجرای قانون برنامه ششم توسعه به مدت یکسال تمدید شود تا مجلس با فراق بال در سال آینده قانون بعدی را بررسی کند.

به گزارش نمایندگان ما، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تمدید یک ساله قانون برنامه ششم توسعه، اظهار داشت: متأسفانه تاکنون دولت در این باره چیزی اعلام نکرده است و به احتمال زیاد ناچار به تمدید یکساله آن هستیم.  

وی افزود: در ماه‌های پیش رو با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی درگیر بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ است به دولت پیشنهاد کرده‌ایم که برنامه ششم توسعه به مدت یک سال تمدید شود و بررسی برنامه هفتم توسعه در سال ۱۴۰۱ در مجلس یازدهم صورت گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در کمیسیون برنامه و بودجه در باره احتمال تمدید یکساله برنامه ششم توسعه بحث و بررسی شده است اما نمایندگان معتقدند که دولت باید در این مورد لایحه بدهد، این در حالی است که صبحت‌های مقدماتی در این باره با دولتمردان صورت گرفته است.

قادری خاطرنشان کرد: به دولت پیشنهاد داده‌ایم وقتی که لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ را به مجلس ارائه کرد موضوع درخواست تمدید یک ساله قانون برنامه ششم توسعه را هم به مجلس بدهد.

منبع: فارس

انتهای پیام

کد خبر 3181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =