کد خبر 3237
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

گودرزی:

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، موجی از تلاطم های اقتصادی و اجتماعی ایجاد می‌کند

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، موجی از تلاطم های اقتصادی و اجتماعی ایجاد می‌کند

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس گفت: به همه کسانی که با محاسبات اقتصادی و آماری به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، اقلام ضروری زندگی مردم و جایگزین یارانه و مانند آن هستند، عرض می‌کنم، جامعه ایران بیشتر تحت تاثیر تجربه های روزمره، فضای روانی و اجتماعی قطبی شده و رسانه ها به ویژه فضای مجازی است. لذا این اقدام در کوتاه مدت می‌تواند موجی از تلاطم های اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیر ایجاد نماید.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسین گودرزی نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز( ۲۳ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن آرزوی توفیق الهی برای دولت آقای رئیسی و تقدیر از حضور فعال ایشان و مجموعه دولت در میان مردم گفت: گرانی افسارگسیخته نیازمندی های روزمره مردم و ضرورت ورود قاطع دولت برای کنترل بازار را متذکر می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نکته را به رئیس جمهور و مجموعه تصمیم گیران در انتصابات مدیران دولتی متذکر می‌شوم که جوان گرایی در انتصاب مدیران بویژه در سطوح عالی منوط به داشتن دانش، تجربه و داشتن کارنامه موفق مدیریتی مرتبط با آن حوزه کاری است در غیر این صورت سپردن امور مردم و کشور و فرصت های زود گذر به تجربه اندوزی و آزمون و خطاها جبران ناپذیر است.

حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، موجی از تلاطم های اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیر ایجاد می‌کند

وی اظهار کرد: به همه کسانی که با محاسبات اقتصادی و آماری به دنبال حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، اقلام ضروری زندگی مردم و جایگزین یارانه و مانند آن هستند، عرض می‌کنم، جامعه ایران بیشتر تحت تاثیر تجربه های روزمره، فضای روانی و اجتماعی قطبی شده و رسانه ها به ویژه فضای مجازی است. لذا این اقدام در کوتاه مدت می‌تواند موجی از تلاطم های اقتصادی و اجتماعی جبران ناپذیر ایجاد نماید.

نماینده مردم  ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور افزود: ۳ میلیون فرهنگی که قاطبه فرهنگیان کشور را تشکیل داده و معلمان این نسل تاریخ ساز و نیز نمایندگان ملت و نبض وجدان عمومی جامعه هستند، همچنین خانواده‌های ایرانی به حق از جنابعالی انتظار داشته و دارند، وزیری از درون خانواده آموزش و پرورش که خاک کلاس درس را خورده و مدیریت مستمر آموزشی داشته برای گسترده ترین و موثر ترین نهاد اجتماعی یعنی وزارت آموزش و پرورش معرفی نمایید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: آقای رئیس جمهور؛ ضمن تقدیر از راهکار رهگشای جنابعالی در اعلام استان لرستان به عنوان استانی ویژه، مردمان دیار دژ مستحکم دفاع از اسلام، ایران و انقلاب  اسلامی همچنان منتظر سفر حضرتعالی به این استان و اعلام استان ویژه لرستان هستند. اما انتظار مردم، فرهیختگان و دلسوزان لرستان از شما آن است که در فرصت کوتاه حضورتان به رفع و رجوع علل عدم پیشرفت استان در دهه‌های متوالی از آمده و رفت دولت ها و برنامه های پنج ساله در استانی که از ظرفیت های کم نظیری برخوردار است بپردازید. بیایید در فرصت کوتاه حضورتان در استان لرستان با تشکیل کارگروهی از وزرا مشکل رکود و توقف صنایع استان را حل و فصل نمایید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: آقای رئیس جمهور به عنوان نمونه در شهرستان های درود و ازنا چناچه صنایع غذایی گهر، فولاد ازنا و شرکت بهراد، شرکت فارسید و خمیر مایه که در  انتظار تصمیم گیری های دولتی هستند راه اندازی شوند. بیش از ۴ هزار فرصت شغلی مستقیم و چند برابر فرصت شغلی غیر مستقیم برای جوانان  این دیار ایجاد می‌شود و چه دستاوردی بالاتر از ایجاد چندین هزار فرصت شغلی از رئیس جمهور و دولت مردمی به این شهرستان ها قابل انتظار است.

تامین آب شرب شهر درود در موقعیت خطرناکی قرار دارد/ ضرورت تخصیص آب سد ماربره

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: تامین آب شرب شهر درود اکنون در موقعیت خطرناکی قرار دارد و از ۱۷ سال پیش مطالعات تکمیلی و تخصیص آب سد ماربره برای تامین آب شرب شهر درود انجام و منتظر شروع عملیات اجرایی است. ضرورت دارد هرچه زودتر عملیات ساخت این سد شروع گردد. همچنین از وزیر نیرو می‌خواهم برابر مصوبات آن وزارت خانه نسبت به تخصیص سهم آبه سد مروک شهرستان درود از سد کمال صالح دستور اقدام بفرمایید. به وزیر راه نسبت به تسریع در تکمیل جاده کنار گذر جاده درود و جاده چهار خطه ازنا – اراک تذکر می‌دهم.

قوانین مربوط به عدم ارائه خدمات زیر ساختی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار لغو شود

وی ادامه داد: به رئیس جمهور یادآور می‌شوم برای همراهی با طلیعه مبارک بازگشت به روستا و احیای مشاغل روستایی، قوانین و مقررات مربوط به عدم ارائه خدمات زیر ساختی مانند گاز رسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار را لغو نمایند.   از طرفی این روزها نوای دلنشین احیای جهاد سازندگی به گوش می‌رسد.   در این راستا از رئیس جمهور انتظار میرود در ازای ایجاد ساختار سازی جدید، از نهاد بسیج سازندگی به عنوان جایگزین جهادسازندگی استفاده شود.

انتهای پیام

کد خبر 3237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =