کد خبر 3374
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

زاهدی مطرح کرد؛

رسالت مجلس جهت حمایت از نخبگان 

رسالت مجلس جهت حمایت از نخبگان 

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که اگر ما برنامه‌هایی برای حمایت از نخبگان داشته باشیم، تلاش دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی برای مهاجرت جوانان و نخبگان کشور راه به جایی نمی‌برد.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار نمایندگان ما، اظهار کرد: رسالت سنگینی بر دوش بنیاد نخبگان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان، شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی برای حمایت از نخبگان کشور وجود دارد. 

وی افزود: مجلس و دیگر نهادهای مذکور باید برنامه‌های جدی و حمایتی از نخبگان را در دستور کار خود قرار دهند و اقداماتی انجام دهند تا هیچ فردی نتواند نخبگان را به ترک کشور ترغیب کند. بها دادن به نخبگان کشور باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و نباید از هیچ تلاشی در این زمینه مضایقه کنند. 

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: نخبگان ما موفقیت‌های زیادی را با تکیه بر دانش بومی به دست آورده‌اند و اقتدار کشور در سطح منطقه و جهان مرهون تلاش‌های آنان است لذا باید دستگاه‌های ذیربط با یکدیگر هماهنگ باشند و در حمایت از اقشار نخبه جامعه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، کوشا باشند. 

زاهدی در پایان گفت: اگر ما برنامه‌هایی برای حمایت از نخبگان داشته باشیم، تلاش دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی برای مهاجرت جوانان و نخبگان کشور راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام 

کد خبر 3374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =