کد خبر 3797
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

رشیدی کوچی:

تقویت بعد نظارتی مجلس منجر به رفع مشکلات کشور می‌شود

تقویت بعد نظارتی مجلس منجر به رفع مشکلات کشور می‌شود

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: بعد نظارتی مجلس در مجالس قبل مغفول مانده بود، اما مجلس یازدهم نظارت را تقویت کرد و این کار هم منجر به رفع مشکلات کشور می‌شود.

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نمایندگان ما، اظهار داشت: در روز مجلس ذکر این نکته حائزاهمیت است که مجلس یازدهم از ابتدا دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم را داشته است.

وی افزود: متاسفانه دولت روحانی مصوبات مجلس یازدهم را اجرا نمی‌کرد و همین مسئله باعث شد که مصوبات معیشتی و اقتصادی مجلس تاثیری روی سفره مردم نداشته باشد که البته ما ترک فعل دولت روحانی را به قوه قضائیه ارسال کرده و این رویه را ادامه می‌دهیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ادامه داد: دولت سیزدهم با مجلس هماهنگ است و قوانین مصوب مجلس را به طور دقیق اجرا می‌کند اما تاثیر مصوبات مجلس به ویژه در زمینه اقتصادی به صورت فوری مشاهده نخواهد شد.

رشیدی کوچی در پایان گفت: باید به مجلس و به خصوص دولت سیزدهم که به تازگی کار خود را آغاز کرده است، فرصت داده شود اما قطعا هماهنگی بین دولت و مجلس تاثیر زیادی در رفع مشکلات مردم خواهد داشت. بعد نظارتی مجلس در مجالس قبل مغفول مانده بود، اما مجلس یازدهم نظارت را تقویت کرد و این کار هم منجر به رفع مشکلات کشور می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 3797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =