کد خبر 3848
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

الهیان:

نگاه مثبت مجلس به  طب سنتی

نگاه مثبت مجلس به  طب سنتی

نماینده مردم تهران در مجلس، صبح امروز در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر اهمیت طب سنتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس، صبح امروز در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر اهمیت طب سنتی تاکید کرد.


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به این که اکثریت فراکسیون طب سنتی از پزشکان هستند افزود:  مجلس شورای اسلامی نگاه مثبتی به ارتقای طب سنتی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طب سنتی تاریخ چند صد ساله دارد گفت : در حال حاضر این طب از عدم ثبات رنج می برد و دچار افت و خیزهای فراوان شده  که باید برای حل آن برنامه ریزی کرده و درصدد حل مشکلات آن برآییم.

الهیان در ادامه افزود: خوشبختانه در دوران سخت اپیدمی کرونا طب سنتی رشد قابل توجهی داشته و از طرفی نگاه مثبت مردمی به آن شکل گرفته است.

این نماینده مجلس در انتها با اشاره به ظرفیت های مناسب  و قابل توسعه طب سنتی ادامه داد: در ایران بستر مناسبی برای رشد و توسعه طب سنتی جهت تبدیل  به یک مرجع بین المللی معتبر وجود دارد.  معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی با همکاری وزارت بهداشت کارگاه توریسم سلامت را ایجاد کرده اند که از این بستر بایستی استفاده کافی را برده و جایگاه طب سنتی را در منطقه و بین الملل افزایش دهیم

انتهای پیام

کد خبر 3848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =