کد خبر 4126
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

در هفته جاری؛

کمیسیون امنیت ملی تحولات تحریم‌های حقوق بشری بر علیه جمهوری اسلامی را بررسی می‌کند

کمیسیون امنیت ملی تحولات تحریم‌های حقوق بشری بر علیه جمهوری اسلامی را بررسی می‌کند

قرار است کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تحولات تحریم‌های حقوق بشری بر علیه جمهوری اسلامی با حضور مسئولان ذی ربط بررسی شود.

به گزارش نمایندگان ما، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته پیش رو قرار است مروری بر آخرین اخبار و تحولات داشته باشد.

همچنین اعضا به تشریح مباحث مرتبط با دستاورد ماموریت و سفر کمیسیون به استان هرمزگان و بازدید از جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی و نشست های تخصصی و کارشناسی با مسئولین استان مزبور پرداخته و لایحه موافقتنامه همکاری های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قرقیزستان را بررسی خواهند کرد.

- بررسی لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، مزایا و مصونیت های دبیرخانه دائمی مجمع مجالس آسیایی

همچنین قرار است اعضای کمیسیون به بررسی آخرین اخبار و تحولات تحریم های حقوق بشری بر علیه جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان ذی ربط پرادخته و در کمیته دفاعی این کمیسیون نیز  نشست مشترک کارگروه دفاعی با فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح و معاونین ایشان برای بررسی و مروری بر قانون نظام وظیفه برگزار شود

انتهای پیام

کد خبر 4126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =