کد خبر 4191
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

محبی نجم آبادی:

سردار سلیمانی اهل تلاش شبانه روزی بود

سردار سلیمانی اهل تلاش شبانه روزی بود

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: سردار سلیمانی اهل تلاش شبانه روزی بود و از خرد جمعی و کارشناسان در حوزه های مختلف بهره می گرفت.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما با اشاره به کار و تلاش شبانه روزی سردار سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی قهرمان ملی بود و بزرگترین مشخصه سردار سلیمانی آن بود که شهید زندگی می کرد.

وی افزود: شهید زندگی کردن آداب، سیره و روش هایی دارد و یکی از نقاط بارز و مهم آن وعده صادق بود و شهید سلیمانی اهل وعده صادق بود و به آنچه می‌گفت عمل می‌کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: سردار سلیمانی اهل تلاش شبانه روزی بود و از خرد جمعی و کارشناسان در حوزه های مختلف بهره می گرفت.

محبی نجم آبادی اظهار داشت: شهید سلیمانی توانست عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی را گسترش دهد و توانست بر اساس قانون اساسی، از همه نهضت های آزادی بخش که در جهان وجود دارند و برای دفاع از حق، عدالت و حقوق مسلم خودشان به میدان وارد شدند، حمایت جدی کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی ارزش‌های انسانی و جهادی توجه زیادی داشت و ما باید این راه را ادامه دهیم و نباید اسیر حاشیه ها و رقابت های نادرست و نافرجام و تقابل های خسران آور شویم.

انتهای پیام

کد خبر 4191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =