کد خبر 4189
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

غضنفرآبادی:

شهید سلیمانی شجاع و بی ادعا بود

شهید سلیمانی شجاع و بی ادعا بود

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: سردار سلیمانی فردی پرتلاش، بااخلاص، بی ادعا، ولایت‌مدار، دشمن ستیز، با شهامت و شجاع بود.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما با اشاره به شجاعت حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی فردی پرتلاش، بااخلاص، بی ادعا، ولایت‌مدار، دشمن ستیز، با شهامت و شجاع بود.

وی افزود: در مکتب حاج قاسم سلیمانی ولایتمداری نقش اول را داشت و او به خدمت و تلاش صادقانه و دلسوزی برای مردم توجه زیادی داشت و همه مسئولان باید راه وی را ادامه دهند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: شهید سلیمانی معتقد به استفاده از ظرفیت‌های درونی بود و توانست با استفاده از ظرفیت‌های درونی داعش و گروه‌های تروریستی را نابود کند. مسئولان هم اگر به دنبال آن هستند که در مسائل مختلف به ویژه اقتصادی و سیاسی به موفقیت دست یابند، باید مسیر سردار سلیمانی را ادامه دهند و در این صورت به موفقیت می رسند.

غضنفرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: در حل مشکلات نباید به دشمنان و کشورهای خارجی توجه کنیم و حل مشکلات را نباید به بیرون از کشور گره بزنیم. حاج قاسم سلیمانی فردی مردمی، دلسوز و پاک بود.

انتهای پیام

کد خبر 4189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =