کد خبر 4218
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

بیانیه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

حاج قاسم انسجام‌بخش روحیه و فرهنگ مقاومت شد
بیانیه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشت.  

به گزارش نمایندگان ما، فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشت.  

در این بیانیه ای تاکید شده است: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها در حیات سراسر برکت و روحانیت خود بلکه در شهادت نیز انسجام بخش روحیه و فرهنگ مقاومت شد و این فرهنگ را با تعریفی جدید به مکتب سلیمانی عینیت ویژه ای بخشید.

متن کامل بیانیه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم

شهید سلیمانی این عندلیب آشیان  قدس، مرغ باغ ملکوت و سالک طریق وصال به حق تعالی برای نیل به آرزوی دیرینه اش، منزل به منزل، دره‌ها و کوه‌ها پیمود و در جستجوی راه قرب به معبودش، شیر غران روز و زاهد شب پارسای شب بود و در راه دفاع از کیان و آرمان های مقدسش مرزها را در نوردید و ندای مبارزه با کفر و الحاد و ستم و ستمگری را در سراسر عالم و کشورهای مظلوم آزادیخواه متجلی ساخت.

دلاورمردی با اخلاص که نوای «مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم» را معنی ویژه‌ای بخشید و آرامش فرزندان سوریه، لبنان، یمن و فلسطین را آرامش فرزندان موطن خویش پنداشت و دفاع از حقوق بشر را معنا و هویتی ویژه بخشید.

شکوه و عظمت استقبال بی نظیر مردم قدرشناس ایران اسلامی با حضور ده‌ها میلیونی خود و بدرقه سمبل مقاومت و ایثار تا منزلگاه ابدی و نماز توأم با احساس تعلق مراد و رهبر فرزانه انقلاب بر پیکر این شهید و یاران و همرزمان باوفایش برای همیشه تاریخ ماندگار شد که «ٱللَّٰهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرًا»

سپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی نه تنها در حیات سراسر برکت و روحانیت خود بلکه در شهادت و قرب حق تعالی نیز انسجام بخش روحیه و فرهنگ مقاومت شد و این فرهنگ را با تعریفی جدید به مکتب سلیمانی عینیت ویژه ای بخشید که این مکتب قطعا استکبار جهانی را با تهدیداتی به مراتب شدید تر موجه خواهد ساخت و خون شهید سلیمانی سلول‌های مقاومت را توان مضاعفی خواهد بخشید چرا که شهادت حاج قاسم حتی از حیات ایشان نیز برای دشمن تهدیدزا تر خواهد بود.

خون پاک سید شهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین آحاد بشر و با دستور مستقیم رئیس جمهور شکست خورده ایالات متحده در صبحگاه جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ بر زمین ریخته شد، خداوند قادر متعال این شیطان پست را به منفورترین سیاستمدار جهان تبدیل و عذاب بزرگ الهی در انتظار او خواهد بود.

جنایت استکبار جهانی و در رأس آن سیاستمداران خبیث آمریکا در شهادت سردار رشید اسلام موجب تقویت جبهه مقاومت و تسریع در روند شکست و اضمحلال کشور آمریکا و فروپاشی رژیم صهیونیستی گردید. به برکت خون پاک این شهید والامقام جریان مقاومت با قدرت بیشتری ادامه طریق داده و خواهد داد و دشمنان از این اقدام خبیثانه خود سخت پشیمان خواهند شد.

فراکسیون دفاع و اقتدار ملی، با گرامیداشت یاد حماسه و جانفشانی‌های سردار صادق و با اخلاص سپاه اسلام و مردمی‌ترین و امتی‌ترین چهره جهان اسلام، شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و اعلام حمایت قاطع از سردار قآنی در پیگیری و پیشبرد اهداف مقاومت، اعلام می‌دارد راه پر رهرو شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مقاومت با قدرت روز افزون ادامه خواهد داشت و این فراکسیون از تمامی تلاش‌ها در این زمینه قاطعانه حمایت خواهد کرد.»

انتهای پیام

کد خبر 4218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =