کد خبر 7719
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

آصفری مطرح کرد

ساکنان اجاره ای؛ دلیل اضمحلال رژیم صهیونیستی

ساکنان اجاره ای؛ دلیل اضمحلال رژیم صهیونیستی

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: ساکنان سرزمین‌های اشغالی و اسرائیل، مردم اجاره‌ای هستند که بدون حس ملیت و در قبال گرفتن امتیازاتی ساکن این سرزمین شده‌اند؛ از این رو بدون هیچ گونه شلیک و تیر و ترکشی، روز به روز بیشتر در جهت اضمحلال و نابودی پیش می روند.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، گفت: اسرائیل یک دولت نیست بلکه یک رژیم و حزب است که از پشتوانه مردمی برخوردار نیست.

وی افزود: زمانی یک دولت از پشتوانه مردمی‌ برخوردار است که مردم آن ریشه در آن سرزمین داشته باشند. مهمترین اضمحلال رژیم صهیونسیتی این است که خود مردم ساکن سرزمین‌های اشغالی و اسرائیل، مردم اجاره‌ای هستند که در قبال گرفتن امتیازاتی ساکن این سرزمین شده‌اند، تا به زعم خود بتوانند یک کشور را ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه عرق ملی در مردم رژیم صهیونسیتی وجود ندارد که از کشور خود دفاع کنند، افزود:  آنها  در خلا ملیت نمی‌توانند از این رژیم حفاظت کنند؛ هم در راستای نیازمندی‌های خود وهم موضوعات و مسائل امنیتی این امر محسوس است.

آصفری گفت: وقتی مردم یک کشور حس ملیت و تعلق به یک کشوررا نداشته باشند، بدون هیچ گونه شلیک و تیر و ترکشی، روز به روز بیشتر در جهت اضمحلال و نابودی پیش می‌روند.

نماینده مردم اراک در مجلس افزود: از طرفی مردم کشورهای مسلمان گذشته از دولت‌ها به صورت یکپارچه مخالف رژیم صهیونسیتی هستند و اگر دولت‌های آنها با این رژیم ارتباط دارد، مورد اعتراض مردم مسلمان و حتی غیر مسلمانان قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان نسبت به توسعه روابط سیاسی دولت‌های خود با رژیم صهیونسیتی گلایه مند و شاکی هستند، اضافه کرد: مقاومتی که مردم مسلمان فلسطین در طول هفتاد سال از خود بروز داده‌اند و سناریوی نیل تا فرات را که از سوی این رژیم دنبال می‌شد، بزنم زدند. این رژیم اکنون فقط به دنبال حفظ همین مقدار خاکی است که در اختیار دارد.

انتهای پیام

کد خبر 7719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =