کد خبر 4697
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

علیرضابیگی:

باید از تاریخ انقلاب اسلامی برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد

باید از تاریخ انقلاب اسلامی برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: انقلاب اسلامی این موضوع را خاطرنشان می‌کند که هر کجا از توان مردم برای حل مشکلات استفاده شد، توانستیم مشکلات را حل کرده و از آن سربلند بیرون بیاییم، دولت هم باید برای حل مشکلات اقتصادی از توان مردم بهره کافی را ببرد تا بتوانند وضعیت اقتصادی را به حد متعادلی برساند.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، در خصوص دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی برای مرور گذشته جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی است، این دهه فرصتی برای بازنگری به گذشته و گام برداشتن به سمت آینده ای روشن تر برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی این موضوع را خاطرنشان می‌کند که هر جا از توان مردم برای حل مشکلات استفاده شد، توانستیم مشکلات را حل کرده و از آن سربلند بیرون بیاییم. دولت هم باید برای حل مشکلات اقتصادی از توان مردم بهره کافی را ببرد تا بتوانند وضعیت اقتصادی را به حد متعادلی برساند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: در شرایط فعلی باید وضعیت اقتصادی در کشور به حد متعادلی برسد که  فرمایشات گرانقدر مقام معظم رهبری هم مبنی بر همین موضوع بود و باید برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور گام بلندی برداشت.

علیرضابیگی گفت: دولت و دولتمردان باید به گونه‌ای عمل کنند که اقتصاد کشور مردمی باشد و در جهت منافع مردم باشد و باید از نیروی مردمی برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

انتهای پیام

کد خبر 4697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =